• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:47:57 följande:
    Nått bekant är det med dig iaf... hmmm...

(Fö får du fixa nån inställning för jag kan se alla bilder som är på dig utan att lägga till dig som vän.)
    Hmm... men jag har bara vänner som inställning på allt! Är det bara profilbilderna du kan se? Eller alla?
  • Miss Skywalker
    Anonym skrev 2011-06-07 23:44:55 följande:
    Ja det är nog en del av orsaken till att kvinnor generellt inte är lika intresserade av sex som män.
    ??? HAHAHAHA HAHAHA Afyfan...
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:49:49 följande:
    Hmm... men jag har bara vänner som inställning på allt! Är det bara profilbilderna du kan se? Eller alla?
    Är nog profilbilderna, kanske...var ju en del och jag har ju ingen koll på hur många profilbilder du haft :P
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-07 23:47:05 följande:
    Meeen duuuu! Hur fan tänkte du nu? Sitter du och driver med mig, snyft jag trodde ju verkliigen jag skulle få ligga jue Gråter höhö!
    Aw, stackars!! Men misströsta icke fröken Westergren, det går ju tåg och buss!! Så 60 mil är inga problem. Vad gör man inte för att få ligga? Hahaha Cool
  • Rakad Apa
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:48:39 följande:
    Oslo bodde jag i för 6 år sedan. Trevlig stad :)
    Ja absolut. Grymt fint nu på sommaren oxå!
  • annawestergren
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:51:11 följande:
    Är nog profilbilderna, kanske...var ju en del och jag har ju ingen koll på hur många profilbilder du haft :P
    Ja jag var in o kollade nu, jag har speciell instllning just för profilbilderna...
  • Rakad Apa
    Plutteli skrev 2011-06-07 23:47:57 följande:
    Nått bekant är det med dig iaf... hmmm...

(Fö får du fixa nån inställning för jag kan se alla bilder som är på dig utan att lägga till dig som vän.)
    Det är ju bara att klicka på bilderna Tungan ute
  • annawestergren
    Anonym (ja, men...) skrev 2011-06-07 23:48:20 följande:
    Nej, men det är ju liksom inget fysiskt fel på det sättet. Jag kan knulla precis som alla andra, det är bara det att det inte känns skönt. Det känns ungefär som att klia sig i örat. Antar att det är svårt att förstå om  man inte är sån själv... var glad för det, för det är inte roligt!
    Fråga iaf, an vara en liten grej som inte syns... Dumt att inte fråga... Men dte är väl nåt som sitter u huvudet kanske... 

Lider med dig iaf!
  • Dreams Never Ends

Här och nu är den smartaste i tråden verkar det som..... och några andra.
    Bless u{#emotions_dlg.flower}

• Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-07 23:54:45 följande:
    Ja absolut. Grymt fint nu på sommaren oxå!
    Japp, har några rejält fina bilder från centrala Oslo i datorn....
    Samt en hel del trevliga minnen från en och annan sexkontakt :P
    Jag brukade hänga på en rockbar som låg precis vid Oslo central (eller ja, nästan iaf) in på en liten gata...fan kommer inte på vad den hette..undra om den är kvar, den var mysig!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?