• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-08 22:43:47 följande:
    Lycka till med bajsandet! Hoppas du får till en hård korv! Hjärta
    Tackar! Men jag kissade bara. Annars skulle jag inte var't tillbaka så snabbt.
  • LucyStacy

Förresten på tal om äcklig. Jag skrev i en tråd innan, som helt plötsligt försvann från mina favoriter. Alltså helt spårlöst borta. Vet någon vad som har hänt?

• LucyStacy
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:46:25 följande:
    Förresten på tal om äcklig. Jag skrev i en tråd innan, som helt plötsligt försvann från mina favoriter. Alltså helt spårlöst borta. Vet någon vad som har hänt?
    Hur försvinner trådar. Raderar moderator?
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:42:33 följande:
    åh, jag finner inga ord. Jag tror jag måste skita. Blev helt rörd i tårkanalen. Gråter 

Du får ett rim:

Anna,
    lika gott som pyttipanna.
    På familjeliv ska du stanna i 100 år.
    Till du får grått hår.
    och tjocka lår!

Tomte
    Aaaahw jag börjar ana äkta kärlek här Hjärta
    Blir du också skitnödig när någon väcker en känsla av samhörighet hos dig??

För in mamma får jag bara rimma på julafton men alltsåom du lovar att inte skvallra så har jag ett till dig med Flört 

Lucy
    du är så busi'
    när du mitt inre väcker
    så kan jag faktiskt erkänna att du är ganska läcker
  • Tonx
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:46:25 följande:
    Vad handlade den om? Kanske blev borttagen om det var något icke rumsrent!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:47:22 följande:
    I belive so!
  • Tonx

Alltså jag blev så lycklig nyss. Det var en som kom ihåg att jag gjorde en bröstkupp på FL för typ 2 år sen och hade mina boobs som avatar. Så jävla rörande att folk minns! 

• annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:47:22 följande:
    Finns den inte kvar bland "mina trådar" då?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 22:47:38 följande:
    Aaaahw jag börjar ana äkta kärlek här Hjärta
    Blir du också skitnödig när någon väcker en känsla av samhörighet hos dig??

För in mamma får jag bara rimma på julafton men alltsåom du lovar att inte skvallra så har jag ett till dig med Flört 

Lucy
    du är så busi'
    när du mitt inre väcker
    så kan jag faktiskt erkänna att du är ganska läcker
    Ah. det börja grodda hästadans!Hjärta

Åh, är du det du skakespeare? varför har du operat om dig till kvinna och tatt dig namnet Anna Westergren?
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-08 22:49:37 följande:
    Alltså jag blev så lycklig nyss. Det var en som kom ihåg att jag gjorde en bröstkupp på FL för typ 2 år sen och hade mina boobs som avatar. Så jävla rörande att folk minns! 
    Aaaahw en retro-kväll? I really wanna see your boobs hun!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?