• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • miss bee

Du kanske haft oturen att tro att nu är det rätt kille jag träffat. Jag vet många som är yngre än mig som haft flera. Jag tycker själv att jag haft många och det är 3 seriösa långa förhållanden resten är en förhoppning om förhållande 12 st.

• annawestergren
    Selfish Geene skrev 2011-06-08 23:03:17 följande:
    isåfall har någon av mina ex verkligen gått bananas på den sexuella arenan, jag ser sviter efter deras promiskuitet överallt.

Det värsta är att dom inte har slutat ligga runt än! Jag vet det för min skrynklighet har tilltagit ytterligare på senare år
    Hmm... ooops! Jag har börjat ana nån liten cellulit på båda stortårna, även ena lilltån - betyder det att jag är inne på 4 siffrit snart då Förvånad
  • MiaMammut
    Rakad Apa skrev 2011-06-06 21:17:11 följande:
    Det undrar jag med, förstår inte det resonemanget Obestämd
    Jag tror det är skillnad på att "vara äcklig" (vilket jag inte tycker man är för man haft 34 partners) kontra att en blivande partner "äcklas" av tanken. Personligen äcklas jag alltid över tanken på att min partner varit inne i en annan kvinna, och det hade nog känts värre ju fler han varit med. Så - nej du är inte äcklig, men ett tips är att ligga lite lågt med denna typ av upplysningar till en blivande partner...
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:03:06 följande:
    Åååh! Men duuuuu! Jag skule bara vilja nyckla ihop dig till en liten boll och stoppa dig i fickan så jag alltid kan ha dig med mig Hjärta

Ja och dessutom Anna Westergren - seriöst - har du sett puddingen liksom! Henne vill ju alla vara!
    Då får du ge mig många Big Mac plus meny så jag blir en boll. Och köpa stooooooooora byxor. Sedan kan vi alltid vara tillsammans. :D

Ja, precis. Hade jag inte redan ett utseende och ett kön då hade jag garenterat gått till Fabror doktor och sagt: "Ja,tack. Henne vill jag vara."
  • Tonx
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:02:59 följande:
    För att på en omröstning hade ca 50% av alla kvinnor sånt ;)
    Seriöst, vad är ditt problem med blygdläppar?
    Alltså, ska en fitta se ut på ett visst sätt för att vara bra nog eller?  
  • LucyStacy
    MiaMammut skrev 2011-06-08 23:05:58 följande:
    Jag tror det är skillnad på att "vara äcklig" (vilket jag inte tycker man är för man haft 34 partners) kontra att en blivande partner "äcklas" av tanken. Personligen äcklas jag alltid över tanken på att min partner varit inne i en annan kvinna, och det hade nog känts värre ju fler han varit med. Så - nej du är inte äcklig, men ett tips är att ligga lite lågt med denna typ av upplysningar till en blivande partner...
    Förlåt att jag skrattar men denna meningen passar så sjukt bra!
  • Anonym (Jag)
    Tonx skrev 2011-06-08 23:10:01 följande:
    Seriöst, vad är ditt problem med blygdläppar?
    Alltså, ska en fitta se ut på ett visst sätt för att vara bra nog eller?  
    Ser inte fittan ut på ett visst sätt dissar vi män den kvinnan, precis som vi dissar "slampor" ;)
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:06:33 följande:
    Då får du ge mig många Big Mac plus meny så jag blir en boll. Och köpa stooooooooora byxor. Sedan kan vi alltid vara tillsammans. :D

Ja, precis. Hade jag inte redan ett utseende och ett kön då hade jag garenterat gått till Fabror doktor och sagt: "Ja,tack. Henne vill jag vara."
    Oookej, vill du ha glass med topping också?
    Stooora byxor? Jag tycker inte om stora byxor Gråter jag vill inte ha några byxor alls!

Ja och då opererar jag mig till katt så kanske TS har MIN bild som avatar Hjärta
  • annawestergren
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 23:11:27 följande:
    Ser inte fittan ut på ett visst sätt dissar vi män den kvinnan, precis som vi dissar "slampor" ;)
    Aaaah men det förstår jag verkligen! Alltså VEM  vill ha något hängande och dinglande mellan bena liksom... daaah!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?