• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Selfish Geene
    SimplyTheBest skrev 2011-06-08 22:42:30 följande:
    Kalla mig trög men jag begriper inte alls logiken här. Om det finns någon sådan. 
    Det betyder såklart att när någon av dina tidigare bekantskaper passerar gränsen för 34 sexpartners så löper du minst 50% risk att utveckla hängiga, skrynkliga blygdläppar.

Solklar logik! Det måste vara du som är trög..
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-08 22:48:16 följande:
    Vad handlade den om? Kanske blev borttagen om det var något icke rumsrent!
    Den handlade om fattiga barn. Men fattiga barn kan också vara dåliga på att städa rummet. Så ah, du kan nog ha rätt där.
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 22:49:52 följande:
    Finns den inte kvar bland "mina trådar" då?
    Näpp. Den är helt gone.
  • Tonx
    annawestergren skrev 2011-06-08 22:51:02 följande:
    Aaaahw en retro-kväll? I really wanna see your boobs hun!
    Jag måste sannerligen ta itu med saken. Dock måste jag rota igenom lite externa hårddiskar efter snyggbilden, eller helt enkelt ta en ny. Imorgon. Är på arbeitet ^^
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:50:17 följande:
    Ah. det börja grodda hästadans!Hjärta

Åh, är du det du skakespeare? varför har du operat om dig till kvinna och tatt dig namnet Anna Westergren?
    Åh hur kunde du se igenom mitt hårda oigenomträngliga yttre? Du är min själsfrände!! Tekniken går framåt, varför skulle man inte vilja vara kvinna om man KAN? Cool
  • Rakad Apa
    Tonx skrev 2011-06-08 22:28:22 följande:
    Nej, din avatar är gullig. Jag vill ha en sån som husdjur att älska för evigt! Hjärta
    "Gullig"??? Förvånad
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-08 22:52:34 följande:
    Jag måste sannerligen ta itu med saken. Dock måste jag rota igenom lite externa hårddiskar efter snyggbilden, eller helt enkelt ta en ny. Imorgon. Är på arbeitet ^^
    Oh lovely!!! Tungan ute
  • SimplyTheBest
    Selfish Geene skrev 2011-06-08 22:51:03 följande:
    Det betyder såklart att när någon av dina tidigare bekantskaper passerar gränsen för 34 sexpartners så löper du minst 50% risk att utveckla hängiga, skrynkliga blygdläppar.

Solklar logik! Det måste vara du som är trög..
    Vi fastställer det då, att jag är trög.Är hellre trög än har den logiken  
    Om det inte passar - fuck off.
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 22:55:19 följande:
    "Gullig"??? Förvånad
    Ja krama!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-08 22:31:20 följande:
    Ja eller huuur såå söt!{#emotions_dlg.flower}
    Min avatar är INTE söt!!! Du kan va söt!
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:36:08 följande:
    Tack för... Komplimangen? Baby
    Haha, klart att det var en komplimang Tomte
    Tonx skrev 2011-06-08 22:43:47 följande:
    Lycka till med bajsandet! Hoppas du får till en hård korv! Hjärta
    Mysig du är då!!!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?