• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:18:27 följande:
    Gör ju det...  En sån här goding måste komma upp till 100 st innan 30 årsåldern... Skrattande
    Jo vi måste verkligen hjälpa honom! Det är en synd att inte vara på 3siffrit innan 30!! Det säger sig själv ju 30 - 0 -- 3!!!!!!!!!
  • Dreams Never Ends
    Tonx skrev 2011-06-08 23:10:01 följande:
    Seriöst, vad är ditt problem med blygdläppar?
    Alltså, ska en fitta se ut på ett visst sätt för att vara bra nog eller?  
    haha nej tycker bara att det är kul att TS lär ha sett en del groteska underliv :D spännande!
  • Rakad Apa
    Plutteli skrev 2011-06-08 23:15:32 följande:
    Tss, det vet du väll, det är ett måste att ha koll på könet på en person och har man inte det så gissar man! Det gååår inte att förhålla sig till en person eller exempel utan att veta könet! Basta!
    Haha, nu låter du ju som en riktig FL-kärring
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:15:42 följande:
    Jav ill också ligga med dig!
    Inga problem! Cool
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:17:13 följande:
    Ställ dig i kön!
    Var snäll nu
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 23:20:13 följande:
    Nä, precis. Ts kan ju bli helt könsförvirrad och börja måla naglarna...rosa. Nu börjar jag gråta igen. Gråter
    Gråt inte lilla flicka - du vet vad som händer när du gråter! Då kommer farbror Bosse och den här gången ska han inte passa hamstern!
  • Anonym (Jag)
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:23:03 följande:
    haha nej tycker bara att det är kul att TS lär ha sett en del groteska underliv :D spännande!
    Är fittor med lite större blygdläppar groteska?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 23:21:05 följande:
    Aaah I like it Flört

Ååååh du avslöjar mig varje gång!!! Hur göör du?! Jag vil också ha såna där glasögon!!!!!!

Jag tror den enda boten är din tråd fatiskt - fast moderator låter kul! Men nej min sista önsan är att du ska väcka mig ur psykosen! 
    Det är lättare än vad man kan tro. Jag bara tar på mig glasögonen på morgonen. Funkar helt perfekt fast jag har köpt dom på Lidl. Jag kan para glasögonen med Ts. Så kan glasögonen komma knu...springande menar jag. :D

Ah du får välja ja, nej eller kanske.
    Tråd [ ]
    Moderator [ ]
    LucyStacy [ ]
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:24:22 följande:
    Var snäll nu
    Ja e snäll jue Oskyldig
  • Rakad Apa
    Dreams Never Ends skrev 2011-06-08 23:23:03 följande:
    Har väl aldrigt sett ett groteskt underliv, men har ju sett olika varianter genom åren Drömmer
  • Anonym (Sexy)
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 23:24:22 följande:
    Haha, nu låter du ju som en riktig FL-kärring
    Anonym (Sexy) skrev 2011-06-08 23:15:42 följande:
    Jav ill också ligga med dig!
    Inga problem! CoolVar snäll nu
    Jaaaa!! Jag ska få ligga!! Tungan ute
Svar på tråden Är jag "äcklig"?