• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-08 22:54:46 följande:
    Åh hur kunde du se igenom mitt hårda oigenomträngliga yttre? Du är min själsfrände!! Tekniken går framåt, varför skulle man inte vilja vara kvinna om man KAN? Cool
    Jag hade mina specialtillverkade laserglasögon.
    Ah, precis. Varför vilja ha en snopp idag liksom, när man kan ha en purfärsk insydd imorgon? Skål
  • Anonym (5st)

Nej, du är inte äcklig! 34 låter rätt normalt för vår ålder (är också 28). Själv har jag varit med 5st, det beror på att jag träffade min man tidigt och vi har ett monogamt förhållande. Hade jag inte träffat honom hade jag nog också varit uppe i bortåt 34.

• annawestergren
    SimplyTheBest skrev 2011-06-08 22:56:40 följande:
    Vi fastställer det då, att jag är trög.Är hellre trög än har den logiken  
    Undrar var gränsen för skrynkliga skinkor eller celluliter på stortån går, 150?
  • Tonx
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 22:57:08 följande:
    Min avatar är INTE söt!!! Du kan va söt!
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:36:08 följande:
    Tack för... Komplimangen? Baby
    Haha, klart att det var en komplimang TomteMysig du är då!!!
    Är väl klart jag önskar henne en hård korv! Finns ju inget skönare än en stor en som bara glider ut. 
    Lucy förstår vad jag menar.  
  • annawestergren
    Min avatar är INTE söt!!! Du kan va söt!
    Nä du kan! Eller jag mena.... Inte söt... Cool, ball, snygg! Det är sånt killar är... Filåt Oskyldig var inte meningen att trampa på din manlighet Hjärta
  • LucyStacy
    Haha, klart att det var en komplimang Tomte
    Tack tomten! Var årest julklapp - En komplimang bara??!!. Och jag som var't snäll halva året!!! Tack....

Gråter
  • Dreams Never Ends
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 22:34:21 följande:
    För att? :)
    För att på en omröstning hade ca 50% av alla kvinnor sånt ;)
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-08 22:58:11 följande:
    Jag hade mina specialtillverkade laserglasögon.
    Ah, precis. Varför vilja ha en snopp idag liksom, när man kan ha en purfärsk insydd imorgon? Skål
    Åååh! Men duuuuu! Jag skule bara vilja nyckla ihop dig till en liten boll och stoppa dig i fickan så jag alltid kan ha dig med mig Hjärta

Ja och dessutom Anna Westergren - seriöst - har du sett puddingen liksom! Henne vill ju alla vara!
  • Selfish Geene
    annawestergren skrev 2011-06-08 22:58:23 följande:
    Undrar var gränsen för skrynkliga skinkor eller celluliter på stortån går, 150?
    isåfall har någon av mina ex verkligen gått bananas på den sexuella arenan, jag ser sviter efter deras promiskuitet överallt.

Det värsta är att dom inte har slutat ligga runt än! Jag vet det för min skrynklighet har tilltagit ytterligare på senare år
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-08 22:58:49 följande:
    Är väl klart jag önskar henne en hård korv! Finns ju inget skönare än en stor en som bara glider ut. 
    Lucy förstår vad jag menar.  
    Jag förstår verkligen vad du menar!   Hjärta
Svar på tråden Är jag "äcklig"?