• Joppelina

Är jag "äcklig"?

Anonym (Jag) skrev 2011-06-08 17:30:39 följande:
    En liten följdfråga till de som moraliserar mot "många" sexpartners och för kärleksfull sex, eller vad ni nu kallar det. Vad sägs om att vara monogam med en KK där det inte finns några sådana känslor utan ren och skär sex? Är det lika äckligt, lite mindre äckligt eller inte äckligt alls?

Förlåt Ts. att jag kastar in en annan fråga :)
  • Joppelina
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 17:37:25 följande:
    Jag vill inte använda ordet äcklig om personen i sig. Däremot stöder jag inte det sättet att leva (haft 34 partners).Naturligtvis kan man älska någon utan att ha sex med personen. personligen vill jag inte ha sex utan kärlek dock. "predika och predika"? Givetvis måste man på ett debattforum kunna diskutera för- o nackdelar med olika sätt att leva utan att det kallas moralisera. Det gäller mig likaväl som andra. jag är inte perfekt på något sätt.
    Jag använder ordet predika efter jag läst igenom dagens inlägg och dina ter sej sådana enligt mej. Du skriver samma sak om och om igen och det känns knappast som att du egentligen inte vill diskutera, utan bara framföra dina värderingar.

Nu hinner jag inte stanna här så länge för jag har annat trevligare för mej, men ska bli intressant att se om dina inlägg ser likadana ut i innehåll som de har gjort hela dagen.
  • Joppelina
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 17:38:38 följande:
    OM man haft många sexpartners har det ju tagit slut många gånger.
    det är en likhet.
    Hur mena?
  • Joppelina
    Sven Erik Johansson skrev 2011-06-08 17:40:40 följande:
    se mitt inlägg 1692
    När du citerar ett tomt inlägg hur ska jag veta vad det har med ditt att göra?
  • Joppelina
    Rakad Apa skrev 2011-06-08 18:47:12 följande:
    Har aldrig haft en tjej som man inte har kunnat skämta om sånt med. Synd att du saknar humor då....
    Att kunna skämta om och även under sex kanske bara man kan göra om man ser på detta som något lustfyllt och positivt?  Och har en stark självkänsla sexuellt. Sex ger glädje ju.

Och jag är mycket glad just nu Flört
  • Joppelina
    Anonym (Can´t say no...) skrev 2011-06-08 19:17:36 följande:
    Ja, lite äcklig tycker jag faktiskt att du är! Inte en fullblodsslampa men....liiite horigt är det allt!
    Var går gränsen för fullblodsslampa då? 50?  
  • Joppelina
    Midka skrev 2011-06-08 19:42:45 följande:
    Nej! Det roliga är att se folks fördommar....  Demon
    håller med Kyss
  • Joppelina
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:10:29 följande:
    Till och med mina blygdläppar är smartare än vissa i denna tråd...och jag är kille...
    hahaha underbart få sej ett gott skrattt på morronen  
  • Joppelina

Angående blygdläppar som är större och inte ligger gömda. Någon nämde att stora som att de skulle på något sätt vara fula eller groteska. Det ligger ju i betraktarens ögon så där finns säkert väldigt många sanningar. Att det på något vis skulle vara negativt i sexlivet är då inte heller något säkert.

däremot så vet jag att det för många kan vara besvärligt samt orsaka smärta i både vardagliga livet och vid sex.. Det har jag full förståelse för och då är det ett problem.

Obs: länkarna är tecknad resp avgjutningar av olika modeller s.a.s.

http://4.bp.blogspot.com/_bSMcaWCT374/SoVjOILES8I/AAAAAAAAABw/JZsowTfFr20/s1600-h/Vilken.jpg

http://www.brightonbodycasting.com/design-a-vagina/design-a-vagina-bronze.php

Personligen rent estetiskt så tycker jag att 7 och 27 i första länken är snyggast.

Men det är ju min åsikt. Däremot så ser jag inte att det skulle ha något med om man skulle vilja ligga med den personen eller inte. Jag bara ville kontra lite då det nämndes att en del fittor skulle vara groteska eller fula.

Har man så dåligt självförtroende att man måste kalla olika modeller av könsorgan än ens eget groteska och fula, så är man enligt mej oerhört osäker.

• Joppelina
    I Blackrose I skrev 2011-06-09 09:36:39 följande:
    Hoppsan, insåg just nu att det kan tolkas fel det jag skrev om att smita iväg. Menade inte storleken. Skäms
    Tyst

Gomorron Kära Rose Hjärta
Svar på tråden Är jag "äcklig"?