• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-13 15:52:50 följande:
    Men vad händer? Alla är sjuka! Usch! Krya på er! {#emotions_dlg.flower}

Sitter här och funderar över vad jag ska köra för pass ikväll.
    Jag vill köra ett pass ute jag med, men gymet är stängt så det blir till att ruva hemma, tur man har dator och DVD Glad
  • godisgrisen
    Aprilia1977 skrev 2011-08-13 18:16:13 följande:
    Sitter och lyssnar på Bo Kaspers Orkester, känner att kinderna blossar, har ett tryck över huvudet, bitvis ont i magen, känner mig lite yr och illamående... undrar just vad det är som händer med mig. Ringt Sjukvårdsupplysningen, men de hade väl inga direkta råd att ge, utan avvakta. Har bokat tid den 2 september för undersökning.

Men gud vad rädd jag är! Träning får jag se om det blir något av...

Skön helg alla!

Äpple
    ta det lungt och lyssna ordentligt på kroppen, träning hinner du med senare tänk på dig själv och att bli frisk nu!
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-13 18:25:45 följande:
    Jag vill köra ett pass ute jag med, men gymet är stängt så det blir till att ruva hemma, tur man har dator och DVD Glad
    Jag önskar att mitt gym kunde vara stängt ibland.
  • ETSS
    Fattig student skrev 2011-08-13 19:34:31 följande:
    Jag önskar att mitt gym kunde vara stängt ibland.
    Ska vi byta? Solig
    Jag behöver mer att göra, och kvällarna då de har stängt är så tråkiga Glad
  • MissKaos
    Aprilia1977 skrev 2011-08-13 18:16:13 följande:
    Sitter och lyssnar på Bo Kaspers Orkester, känner att kinderna blossar, har ett tryck över huvudet, bitvis ont i magen, känner mig lite yr och illamående... undrar just vad det är som händer med mig. Ringt Sjukvårdsupplysningen, men de hade väl inga direkta råd att ge, utan avvakta. Har bokat tid den 2 september för undersökning.

Men gud vad rädd jag är! Träning får jag se om det blir något av...

Skön helg alla!

Äpple
    INTE träna! Har ni ingen jourcentral du kan åka till så dom iag kan kolla ditt blodtryck? Och lyssna lite på hjärtat? Och kankse ta ett socker? Blodtrycket iaf. Det ska du inte vänta med att kolla till september, utan göra snarast. Typ nu.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Paradigm
    ETSS skrev 2011-08-13 19:36:14 följande:
    Ska vi byta? Solig
    Jag behöver mer att göra, och kvällarna då de har stängt är så tråkiga Glad
  • Paradigm

Måste iväg och träna. Det står löpning samt balansträning på schemat och givetvis plankan. =))

• Tullemi

Jag ska också springa lite på löpbandet idag. Hade ju bestämt mig för att inte jogga, utan bara styrketräna+crosstrainern, men jag saknar faktiskt löpningen lite. Det får bli en kort "runda" bara Sen får vi se vilka muskler som ska få sig en omgång. Just nu kommer jag dock ingenstans för barnen är givetvis vakna sen kl 6.30 och maken sover som en stock *suck*.

Milea 080217 Lucas 100202
  • Paradigm
    Tullemi skrev 2011-08-14 07:31:16 följande:
    Jag ska också springa lite på löpbandet idag. Hade ju bestämt mig för att inte jogga, utan bara styrketräna+crosstrainern, men jag saknar faktiskt löpningen lite. Det får bli en kort "runda" bara Sen får vi se vilka muskler som ska få sig en omgång. Just nu kommer jag dock ingenstans för barnen är givetvis vakna sen kl 6.30 och maken sover som en stock *suck*.
    Jobbigt läge, speciellt om man känner sig taggad. Att väcka mannen kanske är så väldans populärt heller?
  • Tullemi
    Fattig student skrev 2011-08-14 07:34:02 följande:
    Jobbigt läge, speciellt om man känner sig taggad. Att väcka mannen kanske är så väldans populärt heller?
    Haha, inte för att jag ska träna iaf. Han är så långt ifrån träningsmänniska som man kan bli . Och jag är inte direkt entusiastisk för hans intresse heller: köra motorcykel. Men vi ger givetvis varandra utrymme för att utöva våra "hobbys". Jag ger honom 1 timma till....
    Milea 080217 Lucas 100202
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!