• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • ETSS

Undrar var jag ska få min träning i framtiden. Jag har kommit in på en ettårig ubildning, i hälsa, kost och motion, eller så en utbildning i skrivande. Båda är i anknytning till en skola där det finns god och nyttig mat och vad jag har hört bra träningsmöjligheter.
    Things are looking up Glad

• Annika i Gbg
    ETSS skrev 2011-08-15 19:53:03 följande:
    Undrar var jag ska få min träning i framtiden. Jag har kommit in på en ettårig ubildning, i hälsa, kost och motion, eller så en utbildning i skrivande. Båda är i anknytning till en skola där det finns god och nyttig mat och vad jag har hört bra träningsmöjligheter.
    Things are looking up Glad
    Grattis! Roligt att höra!
    Jag tror på livet - även när det sparkar skiten ur mig!
  • ETSS
    Annika i Gbg skrev 2011-08-15 19:58:30 följande:
    Grattis! Roligt att höra!
    Tack Glad
  • Tullemi

ETSS: åh vad roligt. En sån kurs (hälsa/kost/motion) skulle jag vilja gå .

Milea 080217 Lucas 100202
  • ETSS
    Tullemi skrev 2011-08-15 20:25:46 följande:
    ETSS: åh vad roligt. En sån kurs (hälsa/kost/motion) skulle jag vilja gå .
    Ja, det lutar nog åt den, det kanske är större chans att det så småningom leder till jobb. Det känns jättekul Glad
  • Mollly
    Tullemi skrev 2011-08-15 19:44:42 följande:
    Bah, trilskandes barn som vägrar sova, kombinerat med gymmets sommartider = inget träningspass ikväll
    Jag ska försöka köra lite triceps med hantlarna senare ikväll och lite planka osv.
    Vi ska till Liseberg nån kväll denna veckan och då "försvinner" ytterligare en träningskväll. Hur knäpp är man om man mäter det mesta gentemot träningen då ?
    Likadant här ikväll. Tösen bara vägrar sova. Skriker hysteriskt att hon inte vill sova. Suck. Så imon ska vi testa ta bort vilan mitt på dagen. Hoppas på bättre nattning imon :)
  • MissKaos
    Bah, trilskandes barn som vägrar sova, kombinerat med gymmets sommartider = inget träningspass ikväll
    Jag ska försöka köra lite triceps med hantlarna senare ikväll och lite planka osv.
    Vi ska till Liseberg nån kväll denna veckan och då "försvinner" ytterligare en träningskväll. Hur knäpp är man om man mäter det mesta gentemot träningen då ?
    Galet knäpp. Så tänker jag med Ska på massage på onsdag, har ont i varenda muskel = ingen träning den dagen. BAnkar på med skivstång imorgon och ett par km på löpbandet så kroppen är helt sketslut. Vila idag med.. Nödvändigt ont.. På fredag ska vi resa iväg till mina föräldrar då hinner jag inte träna och vi kommer väl hem på söndag. EN jädrans massa önödi vila mao! Hoppas hinna till gymmet på söndag iaf! För vila måndag+onsdag+ fre+lör är lite galet mkt... En latvecka, helt enkelt.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • ETSS
    Lika knäpp som jag, har inte så mycket att göra iofs, men hellre vad som helst än att missa träning en dagGlad
  • ETSS
    Jennnyn skrev 2011-08-15 21:13:14 följande:
    Håller just nu på att värma upp inför ett rygg och bicepspass! Wish me luck
    Luck Glad
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!