Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
vecka 17, +1kg. hoppas det fortsätter i samma lugna takt! (kanske kan reglera detta själv genom att lämna bort chipspàsen, hehe)
Ja, nu känner jag mig ännu tjockare än innan..
V.17, +8, 9 kg ..
Gick upp alla kilon under första trimestern, sen har det inte hänt så mycket mer på den fronten
Vecka 35 +11,5 kg
Nu räcker det snart tycker jag!
Vecka 31+6 och 12,5 kg
Förlåt 30+6. Blev lite fel. :). +12,5kg
Vecka 33 +12kg .)
Gick totalt upp 16-17 kg nu under graviditeten. 15 kg sedan inskrivningen i v 9. Gick upp mycket i början men bara 3 kg graviditetens 2 sista månaderna. Nu när liten är 2 månader gammal har jag gått ner 15-16 kg av dessa, helt utan ansträngning. Väger nu ca 58 kg till mina 178 cm och folk har svårt att tro att jag varit gravid. Det sista kilot hade jag försökt låta bli att gå ner men får se hur det blir med det...
V.21 och +5,2 kg (mycket bröst och mage)
V.23, 10kg...gick upp från 62kg till 68kg mellan v.4-12.
V. 25 har gått upp 4,5 kg