Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V 20 (19+0) och + ca 3,5-4 kg
(Tappade 3 kg mellan v.5 och 8. Sedan dess har jag gått upp dessa 3 kg igen och pendlar på 0,5-1 kg plus).
Nu är jag inne på vecka 37+3 och har gått upp ca 18 kg...fortfarande 5-6 kilo mindre än vid min förra graviditet och det är jag för!
Gick upp 8kg till vecka 30 få liten kom. Två veckor senare stod vågen på 6kg mindre då antar det var "bebis vikten" resten är tuttar och mitt eget att ta tag i ;)
4,5 kg och är i vecka 20
V 30+0 13 kg+
Vecka 29+1, + 11kg ... Tycker det är liite mycket, med tanke på tiden som är kvar, menmen... :)
v 39 + 2
Har nu ökat 12,5 kg. Känns bra. Jag var varken smal eller tjock innan och önskade landa på typ <15 kg.
V35 nu och + 7,5kg.
Var hos BM idag (33+5), vågen stod på 65! dvs, +17kilo! Galet mycket.. Hur ska detta sluta
V 17 och -5 kg pga sköldkörteltok! Smal blir smalare :(