Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V. 38 och +22kg!
Ligger fortfarande på minus 2-2,5 kg sedan inskrivningen...
Är i vecka 22.
Har vid tidigare graviditeter gått upp 24 respektive 17 kg. Känns som att det (förhoppningsvis) blir mindre den här gången.
Har så svårt att bli av med kilona efteråt.
V 38 +16kg
V 36 + 11,5kg :)
26+5 har gått upp snart 9 kilo.
v.31 och nu 8 kg +
Går in i vecka 17 imorgon och ligger på nästan +0,5 kg nu. Men vikten kan variera så mycket från dag till dag så imorgon kanske det är -0,5 eller +1,5 kg. Man vet aldrig. :)
Jag är i V 15 och har gått upp ett och ett halvt kilo. Jag trodde det var mer innan jag vägde mig
för nu börjar magen växa lite så man känner sig tjockare än ett kilo bara.
Josefine84: jag håller med!! Första gången jag skulle ställa mig på vågen var jag övertygad om att den skulle visa MINST + 3 kg inte minus! Känner mig väldigt tjock... Hoppas det känns bättre när jag inte längre döljer magen för kollegorna. :)
Går in i vecka 18 imorgon och för en vecka sedan hade jag gått upp 400 gram sedan inskrivningen. Lite skillnad mot första graviditeten då jag hade gått upp nästan 5 kg redan INNAN inskrivningen (som visserligen var i v 14+) Den slutade på +20kg så denna gången hoppas jag på att det blir betydligt mindre