• Love111

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 

• Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
  • Helle333
    Love111 skrev 2011-06-25 22:22:25 följande:
    Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 
    I v.20 hade jag gått upp 12kg. Är nu i v.38 +13kg
  • Ruggugglan

Med båda barnen gick jag upp 12kg, men sista graviditeten så var minst 4kg bara vätska...

• Ruggugglan
    litenlitenliten skrev 2011-07-27 03:02:36 följande:
    Med båda barnen gick jag upp 12kg, men sista graviditeten så var minst 4kg bara vätska...
    Förlåt, jag är inte gravid Tror inte jag ska skriva i forum såhär dags!
  • Lindans

Är i vecka 18 och har gått upp 5 kg, försöker tänka mig för så att jag inte ska gå upp för mkt, har lite extrahull sen innan graviditeten..

• Lovely f

v.22 och 11 kg. Tränar på gym två dagar i veckan och går minst en timme om dagen VARJE dag! Var liiite underviktig när jag blev gravid.

• Kaisa1990
    Lovely f skrev 2011-07-27 20:33:42 följande:
    v.22 och 11 kg. Tränar på gym två dagar i veckan och går minst en timme om dagen VARJE dag! Var liiite underviktig när jag blev gravid.

då är det ju bra att du tagit på dig lite :)

v.27 +- 0kg än så länge. men var liite överviktig innan jag blev gravid.. barnmorskan sa att det gjorde inget att jag inte gått upp något.. 
  • GrodanSkrutt

v 21 hade jag gått upp 1 kg,
    nu i v 25 har jag gått upp 1 kg till,
    så totalt 2 kg sedan plus på stickan

• inkka

v 40+2 idag, 16 kg

Gick upp 18 kg båda gångerna förut, på 41 veckor. Så denna gång har jag lagt på mig något mindre

• Danielina

Vecka 8 + 2 kg
    Vecka 14 + 5 kg
    Vecka 20 + 11kg 

Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?