Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

bastardized skrev 2011-07-25 22:31:54 följande:
    Tänke "promota" mig själv lite här i tråden och hoppas fler söker upp min profil på match.com

Här är ett smakprov på vad som faktiskt kan bli ditt om det skulle klicka.

">

" target="_blank">

You're job is done.
    Du fick mig på gott humör igen!
  • Bye baby Bunting
    Anonym (loser) skrev 2011-07-25 22:10:42 följande:
    HP är nog den kassaste sidan jag varit på! Ett tag var det en del roliga inviter men nu! Nada, inget på flera dar . Vill verkligen inte lägga in något kort så jag får väl skylla mig själv..
    Varför vill du inte lägga upp ngn bild? Förlåt om du har berättat det tidigare, men isf har jag missat det.
    Jag ville inte heller lägga upp ngn tidigare, men min som övertalade mig. Han sa "men mamma, alla är ju där av en anledning och de flesta är i samma situation som du. Skulle ngn känna igen dig så är det väl inte hela världen." och det har han ju faktiskt rätt i. Jag är skild och det är även ett stort antal av Sveriges befolkning. Det gör inte mig till en sämre människa för det.
  • Bye baby Bunting
    bastardized skrev 2011-07-25 22:40:52 följande:
    Tack för att du sökte upp min profil så fort och svaret på din fråga är- Ja visst kan vi det. 
    Stor i orden... Jag vet nog hur det blir, du dissar mig igen och stampar på mitt hjärta alternativt äter upp det  
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 22:33:03 följande:
    Dejtar du någon som heter Anders o bor i PIldammsparken? *L*
    Åh, Anders är det verkligen du?!? Kan knappt tro att det är sant! Min egen lille rättshaverist!
  • Bye baby Bunting
    Relaxarn skrev 2011-07-25 23:08:42 följande:
    Nej nu ska jag ta och lägga mig, jobb imorgon igen och sen är man ledig resten av veckan för storfest där man är barchef.Flört Godnatt alla snälla! Ännu mer till er som är stygga!FlörtDemon
    Stygga Oskyldig Jag är ledig imorgon. Så jag kan vara uppe så länge jag vill
  • Bye baby Bunting
    Anonym (loser) skrev 2011-07-25 23:15:52 följande:
    Jag känner att jag har valsat runt på olika dejtingsiter i bra många år nu (tillochfrån) och vill inte ses som ett hopplöst fall... Men det är som min syrra sa; De nya vet ju inte om att jag har funnits här och där och det är ju dem jag vill ha så det är väl bara att lägga in ett foto. Så ja, jag får väl ordna det då!
    Jag vet inte om du har läst SVDs serie om nätdejting, det var en kvinna som också hade varit på alla möjliga och omöjliga sidor och hon kände igen majoriteten av de andra som hängde där. Hon hade en väldigt vettig syn på nätdejting iaf. Har länkat till den tidigare. Den är helt klart läsvärd.
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 23:29:18 följande:
    Haha...fastnade helt i hela det klippet. Bäst att inte utveckla ämnet då får vi smisk *L*
    Nope, jag tar bara ifrån er rattmuffen.
  • Bye baby Bunting
    LivingEasy skrev 2011-07-25 23:33:13 följande:
    Ja det är ju några av oss här som faktiskt bytt nick på Hp och kollat in varandra.
    Tyvärr bodde man ju alltid långt ifrån varann...
    Jag vet var din brevlåda bor
  • Bye baby Bunting

Omdömen från en högst partisk person:

Vilda Webben: låg kostnad, känns riktigt informell, utbudet varierar kraftigt i de olika länen, känns lite hemmagjord.
    Mailade med en man som jag tyckte var väldigt intressant. Han ville vänta några månader med att träffas... Hmm, märkligt i mitt tycke. Jag råkade prata om politik och det visade sig att han var troende SDare, i min värld går det fetbort.

Mötesplatsen:.Letar du efter en man som älskar hemmakvällar framför brasan och påta i trädgården så är det här rätt ställe, men som kvinna så finns det vissa krav: Du ska vara sprallig och alltid vara ute och promenera längs havet.

Match.com: Dyra pengar för i stort sett samma utbud som på mötesplatsen. Kvinna, du ska ha fjortisplutet på bilderna. Glöm inte det! Givetvis ska du vara sprallig och promenera längs havet i all oändlighet.

HP: Du får vad du betalar för... Ett och annat guldkorn. Det gäller bara att hitta dem

Bifogar en dikt av min favoritförfattare:

Påtande män 

Som kvinna är jag ständigt utsatt

för dessa påtande män

De föraktar storstadssmutsen och frossar

i en lummig grön kärlek

De talar ömt om kretslopp,kvävebindning och en frigörande jord

En man bjöd mig med till sitt lantställe

Det var tid för årets första potatisskörd och jag

kunde få med mig knölar hem sa han

Jag sa att de knölar jag befattar mig med

förväntas pynta taxi samt pubnota

Då kan de få följa med hem och påta på riktigt

• Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 23:37:23 följande:
    Lät nästan som knäckehäxan..........
    Jag har lärt av den bäste Oops nu bidde det fel genetiv eller...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)