Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

annaboo skrev 2011-09-04 11:29:55 följande:
    Glädje58:
    Det är väl sant, jag känner mig bara så egoistisk. Att träffa någon för att komma över någon annan, en reboundkille helt enkelt!

Efter en fika som urartade med ett par goda vänner i fredags har jag dessutom numret till ett par killar de tror skulle passa mig. Vi gick igenom telefonlistan och facebook och bytte killar med varann... Det verkade smart i fredags efter en bib på 3 liter... Nu vet jag inte hur jag ska göra med numret. Kan man bara skicka ett sms? "hej jag fick ditt nr av en kompis, vill du ses?/ är du singel?"
    *asg* Ja, varför inte. Alla knep är väl tillåtna
  • Bye baby Bunting

Fick ett mail där killen avslutar med att skriva "antar att du inte kommer att svara, men önskar dig lycka till här inne i dejtingvärlden" Nej, jag kommer nog inte svara, inte med attityden som är liknande Iors i Nalle Phu.

• Bye baby Bunting

Tydligen ska bilbingo vara värsta hångelstället.

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-05 23:38:17 följande:
    Jag är så trött på dejtingträsket ikväll, så jag går å sover ist...
    Godnatt Nalle
    Go'nat! Inte träffat din riddare ikväll alltså
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-06 06:51:06 följande:
    Haha, nej det är torrt på den fronten...(på alla fronter...)
    Här är det oroande tyst och mina potentiella dejter lyser med sin frånvaro. Tänk om jag fått rykte om mig att vara en "klack-vänderska"?!? Förvånad

Jag sa ju inte till dem " Sorry men du är butt uggly"

Det måste vara hösten, men jag får smått panik.
  • Bye baby Bunting

Totalt dödläge. Jag vill inte bli kär, för det har jag inte råd med just nu. Men ändå så har jag en kravlista lång som en toarulle. Börjar undra vad sjutton jag håller på med...

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-07 10:59:47 följande:
    Dags att stryka lite från listan kanske? Han behöver ju inte ha välansad mustasch tex...
    Örk, mustasch Kräks
  • Bye baby Bunting

Jag fick ett mail igår som inleddes så här:

"Du behöver inte dina kläder mer. Ta av dig dem. Bränn dem"

Jag har inte svarat, men jag fick mig ett gott skratt iaf

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-10 05:59:08 följande:
    Svara, herregud det är humor
    Du menar att det är en sällsynt vara bland män
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-10 09:47:45 följande:
    Ja dom är snart fridlysta de få exemplaren som finns
    Då får jag ju inte plocka dem Skrikandes
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-10 09:52:40 följande:
    Läs igen, s n a r t   fridlysta, plocka förfän, plocka
    Va, sjutton det är faktiskt inte så lätt att bara plocka.
    Efter att de är plockade ska de ha vatten och näring och pysslas med. Jag är inte den pyssliga typen. Finns det inga självgående exemplar som inte behöver tillsyn? ^^
  • Bye baby Bunting

*asg* Fick den sliskigaste raggnings repliken någonsin skickad till mig ikväll: "Jag funderar över varför det regnar och Gud är upprörd ikväll, men märker att han saknar en ängel då jag ser dig " Den är nästan värre än din pappa måste ha varit en tjuv...

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-09-25 23:20:03 följande:
    Hahahaaa...eller tja kexet...
    Lite trist att jag faktiskt inte vågat använda mig av den irl än. Undrar hur reaktionen hade varit. Måste testas någon gång. Tjena kexet. Står du här och smular.
    Jag har faktiskt fått höra den en gång, men jag blev så perplex att jag började asgarva. Det var inte direkt av någon jag ville höra det av. En tjugo år äldre kollega...
  • Bye baby Bunting
    HonSomVet skrev 2011-09-30 18:55:41 följande:
    Asch, jag tycker bara det är jävligt förmätet att gå runt och vara nedlåtande och elak mot andra bara för att. Det irriterar mig, fast jag kanske inte borde bry mig.
    Skit i honom. Var en gås, låt det rinna av dig. Han är säkert bara bitter för att han aldrig får napp.
  • Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-10-14 09:17:13 följande:
    Njaoej.. Vi träffades via en sida med erotisk inriktning för 8 år sen, blev vänner, ja bara vänner men vi har alltid gillat varandra och haft en viss dragning til varandra men inte varit singlar samtidigt förut. Vi har alltid ringt varandra och 'gråtit ut' och stöttat varandra och nu när han blev singel gjorde jag det igen så klart och då insåg vi att vi är korkade som fan, det ska ju vara han och jag Så nu är det så.

Så ja, vi träffades via nätet men det var ju inte så vi 'hittade' varandra ändå..  Kan rekommendera att bli ihop med er bästa vän Han vet allt skit om mig och mina innersta vidrigheter och jag vet hans.
    Snygg omskrivning
  • Bye baby Bunting

Attraktion kan vara lite svårdefinierat ibland:

">

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)