Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-07-26 15:41:03 följande:
    Jag står på perrongen o spelar banjo iförd pepitarutig kavaj {#emotions_dlg.flower}
    Banjo?!? Ta inte med dig dina kusiner, som även är dina syskon, som också är dina farbröder och mostrar!
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 15:46:43 följande:
    Den sista färden Solig
    Scream like a pig
    Haha, bra jobb Baloou, du listade ut vem jag är på HP
  • Bye baby Bunting
    Vent b skrev 2011-07-26 19:28:14 följande:
    Så här ser jag ut, trevlig att titta på och ändå så finner man ingen HUA

Verkligen modigt att visa bild. Jag tror att man ska ha ett stort mått av tur om man hittar någon på nätet. Det är lätt att bli desilusionerad. Det var någon som sa att det lätt att själv bli för kräsen och det stämmer nog. Tänka lite utanför det man normalt kanske skulle falla för eller tro sig falla för.
  • Bye baby Bunting

Nu har jag varit och fikat med min gamla kursare som jag hittade på HP. Trevlig kille men inget mer. Det hade jag inte räknat med heller. Som sagt jag är rätt nöjd om jag kan hitta lite trevliga människor som man kan fika eller ta en öl med ngn gång ibland. Ser fram emot morgondagen  

• Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 22:49:06 följande:
    Bra :O) det gör jag oxå.............

Hade en trevlig dejt men obefintlig kemi. Var mer som en kvällskurs i konversation. Låt vara en bra kurs men ändå en kurs *L*  
    Vad lärde du dig då?
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-27 15:41:38 följande:
    Allergiker är här bara till besvär..
    Så de är bra att tåla päls om man är här.

La till denna med, ingen ide att dejta en pälsalletgiker liksom, för djuren lär bli kvar ett tag
    Då vet man vem man ska ge alla Dr Dolittles till
  • Bye baby Bunting

Det är risker man får ta med nätdejting. du vet aldrig vem som sitter på andra sidan. Fast man kan ju ha tur också.

• Bye baby Bunting

Nej, någon anstormning kan inte jag heller skryta med.
    Jag blev just bjuden på helikopterfärd, hmm, måste vara ngt lurt med det hela...

• Bye baby Bunting
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-27 23:00:37 följande:
    Nej, någon anstormning kan inte jag heller skryta med.
    Jag blev just bjuden på helikopterfärd, hmm, måste vara ngt lurt med det hela...
    Nu har jag förklaringen till helikopterfärden
    Blev lite orolig ett tag att det var en idiot som refererade till en annan helikopter som ibland förekommer.
    Det var en leksakshelikopter, av typen de brukar ha i affärer till alla föräldrars förtvivlan.
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Desillusionerad) skrev 2011-07-28 22:53:51 följande:
    @ Baloou

Det var lite så jag menade. Så länge det är förstadejter är det ju inget problem som jag ser det att dejta flera i rad. Men när man har börjat dejta några gånger så känns det ju inte helt rätt. Ja det är bra när man diskutera det och komma överens. Ibland kände jag att det inte riktigt var rätt läge för det.

Hur gick det förresten med din dejt? Var det en banjo du skulle ha med dig Glad.
    Hehe, det var faktiskt en av de första sakerna jag frågade "Var är banjon?" Nej, det var mest en kul grej och för att se vem personen bakom nicket var. Det är ju extremt spännande att se vilka de är irl som hänger här.
    Vi hade väldigt trevligt däremot.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)