Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

bastardized skrev 2011-07-26 00:25:24 följande:
    För mig personligen verkar det lättare att hitta "någon" i de kretsar man redan verkar i, Jag skulle tycka det var otroligt stressande att träffa någon med den grundtanken att det skulle leda till ett förhållande samt den negativa känslan det skulle innebära att bli avisad.Jag tycker det är starkt av er som som klarar av de kraven.
    Jag har nog resonerat på samma sätt innan, men nu så har alla i min bekantskapskrets börjat om med sitt andra äktenskap och jag har hamnat på efterkälken. De män som finns i min bekantskapskrets och dess utkanter är gifta eller singlar av en väldigt bra anledning...
    Jag känner att jag inte har så mycket val än att utöka min bekantskapskrets. Ja, det är läskigt att ge sig ut på okända vatten, men just nu är det nödvändigt.

Avvisad kan bli oavsett. Men det är ju inte mig det är fel på det dem
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 02:13:51 följande:
    Fast jag är ju osynlig, för mitt nick är inte granskat ännu.. kan inte se om någon besöker mig osv.
    Joho. kan du visst! Ska genast leta efter Häxan
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 02:17:56 följande:
    lägg till ett -Jia också så hittar du mig.
    Hmm, nope. Inget, men lite förvånad över hur många som kallar sig för häxa. Kanske ska göra en sökning på bitch också

Dagens tråkigaste mail:

Ämne: =))

Snutt =))

Snutt =))

• Bye baby Bunting

Inget roligt mer på dejtingsidorna. Senaste besöket var från en man som påstod sig vara 100år gammal. På tok för gammalt för mig iaf.

Nattens "fynd" har inte skrivit en enda seriös rad, har ju inte jag heller iofs

Tydligen så har jag blivit inbjuden till en sluten singelsida, vet inte riktigt om jag ska känna mig smickrad eller otroligt misslyckad...

• Bye baby Bunting
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-26 14:08:29 följande:
    Inbjuden av honom? *s*

"Kul att du tog kontakt med mig - jag tycker att du ska pröva att hitta någon på den här sidan istället." 

Man ska inte vara alldeles för seriös, lite flams är bara kul. 
    Haha, nej, en kompis som tyckte synd om mig som är singel. Gråter QQ

1 timme, på jobbet! Aj,aj, hoppas att han inte arbetar med ngt viktigt om han spenderar sina arbetsdagar i telefon med dig. Ser framför mig hur han avbryter hjärtransplantationen för att prata lite i telefonen om framtida resplaner
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 14:17:19 följande:
    Faller andan på går det utmärkt att dejta gamle Djungelbjörnen Solig
    Jamen, du bor ju så långt bort Jag bor ju i exotica.
    När ska vi ut då?
  • Bye baby Bunting
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-26 14:15:21 följande:
    Haha, nej, en kompis som tyckte synd om mig som är singel. Gråter QQ

1 timme, på jobbet! Aj,aj, hoppas att han inte arbetar med ngt viktigt om han spenderar sina arbetsdagar i telefon med dig. Ser framför mig hur han avbryter hjärtransplantationen för att prata lite i telefonen om framtida resplaner
    Skäms Nu kommer jag definitivt att hamna i tråden för intressanta stavningar. *hjärttransplantation* skulle det ju vara. Visste faktiskt inte att man kunde transplantera hjärnor Hm, très intéressant, undrar vems hjärna jag är lite småsugen på ^^
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 14:35:54 följande:
    Vågar du ta tåget till storstan så hoppa av vid Triangeln imorgon vid 18.30. Jag är där o möter med paraplydrink Solig
    Passar bra, sticker direkt efter "jobb". Arbetar i Värsta Hamnen (jo, det stavas faktiskt så )
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 14:35:54 följande:
    Vågar du ta tåget till storstan så hoppa av vid Triangeln imorgon vid 18.30. Jag är där o möter med paraplydrink Solig
    Nu har jag stalkat dig Var tvungen att läsa på...
    Kanske ska varna dig för att det faktiskt inte är jag på min avatar och att jag sällan går runt på stan med svärd eller sabeltandad tiger
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 15:29:55 följande:
    Vaaa?? Tungan ute

Kan ju avslöja att jag inte heller ser ut som Paul Newman -69 i min avatar.    
    Hur ska vi då känna igen varandra?!? Det får bli en röd nejlika på kavajslaget för din del
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)