Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

LivingEasy skrev 2011-07-25 23:57:17 följande:
    Underbar dikt! Fölåt en ilitteral medborgare för han inte vet vilken författare som dkrivit dessa ord!
    VEM?

Fan jag som tänkte dumpa HP för MP... I min trädgård byggs det stora altaner och läggs marksten  . Det grönaste jag har är en Kawsaki. Och det jag gör vid havet är antingen nakenbadar eller fryser (gillar det dock)
    det finns ingen site för mig ;) Snyft.... 
    Det är ingen fara De flesta känner inte till detta unga geni. Tyvärr kan jag inte namnge honom utan att röja min identitet...

Nakenbadar? Jag kanske ska forwarda alla de mail jag får om nakenbad till dig då, så får du lite sällskap iaf
    Jag ahr inte badat en enda gång i år. *snyft* QQ

Jag funderar starkt på att asfaltera min trädgård...
  • Bye baby Bunting
    bastardized skrev 2011-07-26 00:10:56 följande:
    Här har ni faktiskt en som aldrig har gått på dejt i hela sitt liv, all kärlek jag har fått/gett i livet har ämnats åt personer som jag har kommit i kontakt med i verkliga livet av olika orsaker och ibland har vänskapliga band växt sig starkare, att gå på dejt känns oerhört krystat och verkar medföra en satans massa krav.Tror inte det är min grej riktigt men intressant att följa tråden iaf.
    Om du inte har prövat det så vet du ju inte.
    Jag har ingen jäkla aning, men får ju testa iaf. Har varit på ett par dejter, men ingen har varit min kopp tea.
    Det finns vissa som verkar vara otroligt vana dejtare. Jag får väl helt enkelt lära mig...
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-07-26 00:16:05 följande:
    Natti natti alla - Djungelbjörnen går o  knyter sig. Skall på dejt imorgon Drömmer
    nn, glöm inte att rapportera imorgon Hoppas hon är mullig & go!
  • Bye baby Bunting
    bastardized skrev 2011-07-26 00:25:24 följande:
    För mig personligen verkar det lättare att hitta "någon" i de kretsar man redan verkar i, Jag skulle tycka det var otroligt stressande att träffa någon med den grundtanken att det skulle leda till ett förhållande samt den negativa känslan det skulle innebära att bli avisad.Jag tycker det är starkt av er som som klarar av de kraven.
    *Gulp* Så ser inte jag på det, jag förväntar mig inte att "hitta den rätte" jag vill bara träffa lite intressanta människor som jag kanske inte annars skulle träffa.
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 00:35:05 följande:
    I would never reject you

Nej jag håller med dig, tycker också dom är modiga faktiskt!
    What? Jag trodde du var dejtingqueen!
  • Bye baby Bunting

*Hoppar jämfota* Jag har hittat den bästa presentationen ever!!! Killen är 46, lite för gammal för mig och mitt barnsliga sinne, men jag är bredd på att göra ett undantag

"

Jaha....hur ska jag nu börja, jag vill ju göra ett gott första intryck.....

Okay, jag gör ett tappert försök!

Jag är en 46 åring som inte har alla hästar hemma, jag tänder ej heller på alla cylindrar med undantag för startgas i form av alkohol.

Mina vänner beskriver mig som en egoistisk idiot som enbart vill gå i första hand utan någon som helst hänsyn till dem (det var mina gamla vänners åsikter)

Mina nya vänner tycker att jag är en otroligt charmig man som ställer upp för dem och de lånar gärna ut pengar till mig.....jag har även lånat diverse olika verktyg, kläder, husvagnar och några små värdeföremål som jag sen lämnat in på pantbanken (självklart har jag inte berättat det för dem, jag vill inte oroa dem i onödan)

Barn har jag också, det är tre döttrar i åldrarna 11, 13 och 21.....jag älskar dem och hoppas även de älskar mig.....har inte vågat fråga!

Min visningsbild sen...

Då jag aldrig får några mail är det lätt jag slumrar till framför datorn, denna bild är tagen under en sådan händelse......camen var visst inställd på timer.

Intressen.

Ja du, har jag några sådana egentligen? Jag gillar iaf att sova, vila på soffan och även ta en tupplur emellanåt.......vissa dagar går jag en promenad i skogen med förhoppning att hitta hem igen.

Egenskaper.

Stilig, söt, snygg, charmig, kramig, kyssig, hånglingslängtande och något desperat.....kan även starta en tvättmaskin och diska för hand.

Vad finns det mer att berätta??

Just ja, jag är 196,5 cm lång och har vuxit klart, väger lagom mycket och har en rätt så sexig gångstil.

Håret är lite glest i luggen och rakas därför bort helt, bara inse att hårväxten inte kommer tillbaka!

Sysselsättning.

Törs fan skriva jag är mångmiljonär, kommer då få på tok för många mail är jag rädd.......därför skriver jag att jag är en sopsorterare på en återvinningscentral.

Vad jag söker.

Det vet jag ju inte, kanske en vän som jag inleder en kort relation med, den som lever får se!

Hej!

• Bye baby Bunting

Ooops, det sista skulle inte vara med...
    Favoriter online är tydligen de som visas vid sidan av, sorry, missclick...

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 01:02:47 följande:
    Grym, jag hade fan mailat om jag vore du. Sån skön snubbe
    Klart som sjutton attt jag har mailat! Kastade mig över tangentbordet
    Tyvärr så bor han ju i Mias område. Varför finns det inga roliga, sköna människor i Skåne! De vill bara mysa framför brasan och påta i trädgården...
  • Bye baby Bunting

Den spännande mailväxlingen

Jag:

Ohh, tack, I'll wear something pretty, jag lovar. Tänkte ta mina hampaskor med snörning och min guteklänning.

//Bombade berit Bengtsson

XxX:
    --------------------------------
    Tack för det!

Skönt att äntligen kunna göra en kvinna nöjd mitt i natten ;)

Klart du får komma på prisutdelningen, gå jämte mig på röda mattan under fotoblixtarnas sken.

Ha en underbar natt!

SvenBirgit

Jag skrev:
    --------------------------------
    *asg* You made my day Oops night :)
    Bästa presentationen på HP, hoppas på att få vara med vid prisutdelningen :)i'

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-26 01:33:34 följande:
    Åhh
    Ohh, no! Då snor du ju alla guldkorn! Vem kan motstå HH
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)