Jaha....hur ska jag nu börja, jag vill ju göra ett gott första intryck.....
Okay, jag gör ett tappert försök!
Jag är en 46 åring som inte har alla hästar hemma, jag tänder ej heller på alla cylindrar med undantag för startgas i form av alkohol.
Mina vänner beskriver mig som en egoistisk idiot som enbart vill gå i första hand utan någon som helst hänsyn till dem (det var mina gamla vänners åsikter)
Mina nya vänner tycker att jag är en otroligt charmig man som ställer upp för dem och de lånar gärna ut pengar till mig.....jag har även lånat diverse olika verktyg, kläder, husvagnar och några små värdeföremål som jag sen lämnat in på pantbanken (självklart har jag inte berättat det för dem, jag vill inte oroa dem i onödan)
Barn har jag också, det är tre döttrar i åldrarna 11, 13 och 21.....jag älskar dem och hoppas även de älskar mig.....har inte vågat fråga!
Min visningsbild sen...
Då jag aldrig får några mail är det lätt jag slumrar till framför datorn, denna bild är tagen under en sådan händelse......camen var visst inställd på timer.
Intressen.
Ja du, har jag några sådana egentligen? Jag gillar iaf att sova, vila på soffan och även ta en tupplur emellanåt.......vissa dagar går jag en promenad i skogen med förhoppning att hitta hem igen.
Egenskaper.
Stilig, söt, snygg, charmig, kramig, kyssig, hånglingslängtande och något desperat.....kan även starta en tvättmaskin och diska för hand.
Vad finns det mer att berätta??
Just ja, jag är 196,5 cm lång och har vuxit klart, väger lagom mycket och har en rätt så sexig gångstil.
Håret är lite glest i luggen och rakas därför bort helt, bara inse att hårväxten inte kommer tillbaka!
Sysselsättning.
Törs fan skriva jag är mångmiljonär, kommer då få på tok för många mail är jag rädd.......därför skriver jag att jag är en sopsorterare på en återvinningscentral.
Vad jag söker.
Det vet jag ju inte, kanske en vän som jag inleder en kort relation med, den som lever får se!
Hej!