Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ämne: vad kräver du

Hej Vad gör du Vill du chatta Tycker du det är varmt ute

Hej
    Vad gör du
    Vill du chatta
    Tycker du det är varmt ute

Känner mig inte direkt inspirerad av att svara på ett mail som det här... Suck!

• Bye baby Bunting
    Henkan skrev 2011-07-31 12:24:34 följande:

Ja ni.. Jag tyckte ju att det gick jättebra med två konversationer men ena var inte intressant för mig och den andra har tvärt sluta skriva till mig efter att vi skrivit typ fem långa mail till varandra.... ah well, en man kan drömma... Jag vet inte ens hur hon ser ut utan jag har byggt upp ett litet intresse på gemensamma värderingar och hur hon ser på saker och ting... gah! Man blir så känslomässigt slut av detta... Jag menar hur orkar de som hållt på i flera år och öppnat sig för person efter person och bara blir "tystnads-dissade" hela tiden? För det är just det som männen blir, då det är YTTERST ovanligt med en kvinna som är ärlig i sådana situationer... Just pga konflikträddhet osv osv... "eh, näe, jag vill inte såra honom så jag är bara tyst istället..."

Det sjukaste med detjingsidor är just det faktum att det går hundratals (tusentals) karlar på varje kvinna, där i princip ingen duger för kvinnan. För att ens har en endaste mikropskopiska möjlighet till kärlek och närhet som man så behöver du då kontakta hundratals, ja kanske tusentals kvinnor i hopp om att en endaste ska svara och kanske, kanske ha möjlighet till något mer...

Det jag menar är att om jag läser igenom 100 profiler så finner jag kanske hälften intressanta... Jag är inte kräsen för att jag kräver inte mycket, mest de enkla och självklara sakerna... Men man tvingas ändå kontakta ännu fler utanför sitt redan gigantiska spann men det spelar liksom ingen roll för att i detta konstanta flöde av meddelanden som kvinnan får så kommer hon alltid undra (precis som alla kvinnor på datesiter gör) över vilken som kommer härnäst, och jag vill ha lite lite lite bättre för denna kan ju inte duga.... och så vidare och så vidare... Det borde finnas nån sorts diagnos på detta känns det som...

Bra killar som jag (som jag fått höra här) försvinner ju i mängden iaf så det spelar ingen roll om jag skulle hitta min drömtjej, för sannolikheten att hon svarar just mig är så mikroskopisk iaf så jag tvingas skicka till nästan alla och nöja mig med det man får. Jag har ju läst här på FL att de tjejer som gått emot sina egna principer och svarat någon som de inte brukar och så har det visat sig vara värsta drömprinsen så ER bild verkar ju vara sjukt skev också...

DET är killarna verklighet på dessa sidor....

FRUSTRERAD.....

Det låter som om att alla kvinnor blir överösta med mail, så är det ju inte riktigt. Tysnadsdiss kan bero på många saker. Kan vara en enkel sak som att hon är trött och inte känner att hon bidrar med så mycket just för tillfället. Det är ju inte så där jättekul att läsa om någons vardag alltid och ibland känns det inte riktigt som om man har något att skriva om. Det kan ju hända att personen ifråga är upptagen av annat som händer irl.

Det är ett väldigt onaturligt sätt att hitta "kärleken" på och toro att oavsett om man är man eller kvinna ska man ha en jäkla tur om man hittar rätt.
  • Bye baby Bunting
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 16:01:55 följande:
    Nån som verkar onormalt fixerad vid att bada med kläderna på eller om jag har badat med kläderna på då känns det lite för knäppt va?
    Nu hänger jag inte riktigt med. Är det ngn som skriver till dig om att bada med kläderna på eller är det du som gillar det?
  • Bye baby Bunting
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 17:09:04 följande:
    Han skriver till mig om att han gör det och vill att jag ska berätta om när jag badar med kläderna på. Jag trodde inte jag kunde förvånas, men det kan jag.
    Minst sagt udda!
  • Bye baby Bunting

När man betämmer sig för att gå med i HP och glatt bestämmer sig för nicket "Stalkern" hur tänkte han då?

• Bye baby Bunting

Jag läste i den andra tråden (den där man inte får prata i ^^) Om Glädje58 som beskrev en dejt han hade haft för många år sedan som varade i tre dagar. Någon han hade spanat in tidigare iofs.
    Jag vill också ha en dejt som varar i flera dagar och med en man som gör mig knäsvag och fullständigt fylld av passion... Det är väl inte för mycket begärt eller...

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-07-31 23:58:26 följande:
    Ja de hade vart nått, någon som rubbar en cirklar och får världen att skaka lite!
    Shake my world
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-31 23:56:42 följande:
    Absolut inte. Tycker du är värd en vecka eller två i nåt varmt land. Skriv det i din presentation att det är ett önskemål att den man du ska dejta tar med dig till Asien på en långdejt
    De skulle förmodligen be mig dra till ett varmt ställe där solen aldrig lyser. Nja, jag är inte så petig det räcker med en någorlunda mysig lägenhet med ett snabbmatshack runt hörnet
  • Bye baby Bunting

En liten undran bara. En cougar ska väl vara minst tio år äldre än killen är det inte så, enligt "cougar-reglerna" då?
    Ett litet utdrag ur en pres som jag faktiskt misstänker är en cougar-jägare:

"litet lamm, vilse i skogen! ung och klappvänlig... som konverserar och konverseras. nyfiken, glad och inte helt sällan trevlig. ta mig i handen, så går vi tillsammans, och ser vad vi kan hitta i varandras sällskap."
    Ni får inte hela för jag vill inte klicka på hans profil, men för er som är intresserade kan jag ju avslöja att hans nick är "sockerlammet"...
  • Bye baby Bunting
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-01 00:10:43 följande:
    Shake my world
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-31 23:56:42 följande:
    Absolut inte. Tycker du är värd en vecka eller två i nåt varmt land. Skriv det i din presentation att det är ett önskemål att den man du ska dejta tar med dig till Asien på en långdejt
    De skulle förmodligen be mig dra till ett varmt ställe där solen aldrig lyser. Nja, jag är inte så petig det räcker med en någorlunda mysig lägenhet med ett snabbmatshack runt hörnet
    *Snabbmatshak* skulle det vara, hackat och malet....
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 00:21:29 följande:
    Blir nog mer förvirrad om jag reggar mig på fler, får härda ut den tid jag betalat för på MP, undra om man kan komma ifrån det om man tar bort sin profil eller måste man betala ändå?
    Tyvärr måste man betala oavsett om man väljer att ha kvar sin profil eller inte.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)