Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Jag är med på e-kontakt. Har varit det ett tag. Tycker inte att den sidan är speciellt bra. Många oseriösa, många jättekonstiga typer. En kille besöker min sida minst en gång om dagen men skriver aldrig. Jag har skrivit till honom men inte fått nåt svar. Det är många som inte är betalande medlemmar och då kan de enbart skicka flirtar men ej läsa mail. Vissa försöker kryptera sin email-adress i sin presentation. Orka sitta och lista ut det!
Nu har jag faktiskt börjat dejta en kille från den sidan. Vi har träffats 4 ggr. Får se vad det leder till :) Gillar honom och han gillar mig verkar det som. Han var hemma hos mig idag men jag vet ff inte vad han heter i efternamn och det skulle jag bra gärna vilja veta. Brukar kolla på ratsit om killen är gift. Går naturligtivis inte att se om han är sambo, men nåt iaf.

För jag är inte heller sån som skulle vara med en upptagen människa, skulle kännas skitigt bara rakt av.
   För jag är inte heller sån som skulle vara med en upptagen människa, skulle kännas skitigt bara rakt av.