Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 17:14:56 följande:
Och jag ber att få göra avbön. Jag hävdade att jag inte ville dejta någon söder om tullarna. Och så har jag idag fått en väldigt trevlig kontakt med en kille i Malmö. Jag tröstar mig med att han inte bor i Smygehuk i alla fall. Och så tar jag väl tillbaka igen när jag upptäcker alla hans fel och brister. För visst måste han ha en hel del? Det måste han väl? 

Klart han har. Fast då kanske du blir besviken. Är han beredd att komma till Sthlm då för att träffa dig eller ni kanske inte har kommit så långt ännu?  

Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 17:12:29 följande:
Jag har varit på flera aktiviteter med barn via Shake. Men det är klart att det gäller att det ska passa i tid och sånt. Men det anser jag är ännu svårare med "vanlig" nätdejting. Då är jag låst varannan vecka. Med Shake har jag åtminstone möjlighet att hitta på något tillsammans med andra singlar även om det är barn-vecka. Det är ju lite samma om man har barn på heltid. Det blir väl fler tillfällen att träffa någon om man vid några tillfällen kan ta med sig barn. 
Och jo det kostar om man vill kunna boka aktivitet och skriva. Men det fina i kråksången är ju att man kan se samtliga aktiviteter i alla fall. Nu tex är det över 200 singlar som ska ut till Grinda snart. Vid såna tillfällen brukar det hänga på många som inte är betalande medlemmar men som har sett aktivitetet på sajten. Det är ett sätt att se var det kommer att befinna sig en massa singlar helt enkelt.   

Det låter ju bra men mitt yngsta barn som jag har på heltid, är 2,5. Det blir pannkaka av alla aktiviteter med tanke på att man ska försöka spana på nån. Nej, då blir jag bara blyg om det är så mång att välja emellan där  

För då kommer det att kännas som om man håller på att bli granskad av ännu flera än ett par ögon som på en date.