Inlägg från: Anonym (Dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejting)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ett till exempel. Läs nerifrån och upp.

Jag skrev:
    -----------------------------
    Kul för dig. Bye.

Han skrev:
    --------------------------------------------------
    Om du visste hur många som nappar när man är ärlig!

Bye bye!

Jag skrev:
    ----------------------------------------------
    Inte det minsta.  Inte med okända, inte.
    Bye
    P.S. Jag tror inte nån kommer att nappa på den raggningsrepliken.

Han skrev:
    -------------------------------------------------
    Sugen på att träffas och ha mysigt?

Jag skrev:
    --------------------------------
    Tala klarspråk!

Han skrev:
    --------------------------------
    Kramsugen?

• Anonym (Dejting)
    Päronskrutt skrev 2011-07-20 17:42:15 följande:
    Men om så många nappar....varför måste han söka nya då ?
    Jag mailade med en som kallar sig Villig...jag frågade honom om det var många som nappade på det namnet och han svarade ungefär samma som "din" men ändå hade han ingen när han och jag mailade hahaha
    Vilket nick! Ser jag nån med ett sånt nick så går det bort!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym (Dejting)
    etanol skrev 2011-07-20 17:53:09 följande:
    Nämen, så säger man väl inte *moralkärringar lite*. Du har ju inte ett ens nick att "skryta" med.
    Nu är jag inte med.
  • Anonym (Dejting)
    etanol skrev 2011-07-20 17:59:18 följande:
    Du kan ju inte klanka ner på ett nick när du själv är anonym...Eller?  Lite som att tycka nån är ful, medan man har en påse över skallen ju... 
    Det är här jag är anonym och inte på dejtingsidan, och det är den vi diskuterar. Det är två olika saker. Eller vill du att jag avslöjar vad jag heter där? Det kommer jag naturligtivs inte göra.
  • Anonym (Dejting)

Jag är också här.

Vad HP är hett! Jag har 3-4 dater till helgen tror jag. Har pratat och smsat och mailat med flera stycken därifrån. Det är ta mig fan ett heltidsjobb! Bara jag inte blandar ihop dem. Måste nog skriva ner lite info om var och en så att jag inte försäger mig. Haha! Har en date på fredag kväll, två på lördag och en eller tom två på söndag. Är barnfri fr-mån. Måste passa på! Haha!

• Anonym (Dejting)

Jag är med på en annan betald sajt. Fick nyss ett mail från en GIFT man som vill att jag ska höra av mig till honom. Det är inte ovanligt i sig, har fått flera såna förr. Det ovanligaste är att killen har ett foto på sig i profilen. Fy fan säger jag bara! Det var det fräckaste! Det skrev jag till honom också!

• Anonym (Dejting)
    Päronskrutt skrev 2011-07-21 09:48:52 följande:
    Det är ju för att "laga" era trasiga hjärtan som ni ska dejta, ta det inte så allvarligt ni träffar inte HAN den första dejten. Dejta lite för att få bekräftelse och för att inse att det finns fler män än de korkade idioterna som krossade era hjärtan.
    EXAKT! Det är det bästa botemedlet. Jag reggade mig på en datingsidan typ en vecka efter att jag gjort slut med exet trots att jag älskade honom jättemycket. Det är ändå bättre än att sitta hemma och gråta floder.
  • Anonym (Dejting)
    LivingEasy skrev 2011-07-21 12:19:44 följande:
    Och sen det här med jag har haft stalkers  , har hemligt nr bla bla. Det kostar ju ingetatt  ha ha ett kontantkort som man kan byta till eller stoppa in i nån gammal mobil man har liggande.        
    Så har jag det. Har ett vanligt abonnemang plus en telefon med ett kontantkort. Det är det numret som är mitt dejtingnummer. På det numret går det inte att spåra mig. Jag känner mig trygg med att ha det så.
    LivingEasy skrev 2011-07-21 12:19:44 följande:
    Jag tror ett vanligt fel man gör är att chatta ihjäl sig innan en dejt och ha sånna förväntningar.

Att köra nått spel att vi ska chatta minst 10 gr innan jag ger dig nr för du kan ju va en kåtbock, våldtäktsman...
    Det är ett garanterat sätt att inte få en dejt med mig. JAg själv tittar noga på text, bilder och går på känsla. Och förväntar mig att min ev motpart oxå har dessa egenskaper angående den sociala biten.

Just att göra en dejt och ett möte till nått enkelt är ju att slänga iväg sitt nr ganska snabbt. Ring mig ist så kan vi se när vi kan ses llite snabbt. Det betyder ju inte att man vill knulla 1á dejten, om 5 min osv.
    Jag har nu mailat i flera dagar med mina helgdater. Det har varit jättetrevligt. Med två har jag pratat i tlfn. Det går ju inte alltid att bara ta och träffas om man har barn. Det har dock känts jättebra att maila med dem. Otvunget liksom.
    Jag har för längesen sluta ha några förväntningar. Om personen verkar trevlig, vettig och med sunda värderingar, vars utseende tilltalar mig så varför inte?
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hp) skrev 2011-07-21 17:52:05 följande:
    Jag försöker, men vad gör man om man går på dejt och det inte klickar då? Jo ingenting?! Man kan ju inte tvinga sig själv att känna något för någon annan, utan det kommer väl när man träffar någon som faktiskt tickar igång det där hjärtat lite snabbare, eller tänker jag galet?

MAn kan ju gå på date osv, men sen då?
    Då ser du till att få bråttom om du är helt säker på att det inte kan leda till något. Tackar för dig och går.
    Sen går du hem, sätter på datorn och börjar om från scratch igen. Alla har varit där. Jag gjorde också slut med nån jag älskade och vill ha tillbaka men som inte var bra för mig. Jag har också varit med om killar som slutat höra av sig. Då reser man sig igen, ler, lufter på huvudet och fortsätter. Det finns ingen annan utväg.
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-21 21:55:38 följande:
    Mulliga jag gick ut på mulligt.se och fick snabbt kontakt med en kille. Han surrade på och verkade trevlig. Nu skrev han att han saknade sina barn, hade inte kunnat ha dem i sommar pga sin depression och sina sömnsvårigheter. Och där backade jag. Behöver inga problemkillar.
    HELT RÄTT!!!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)