LivingEasy skrev 2011-07-21 12:19:44 följande:
Och sen det här med jag har haft stalkers  , har hemligt nr bla bla. Det kostar ju ingetatt  ha ha ett kontantkort som man kan byta till eller stoppa in i nån gammal mobil man har liggande.        
Så har jag det. Har ett vanligt abonnemang plus en telefon med ett kontantkort. Det är det numret som är mitt dejtingnummer. På det numret går det inte att spåra mig. Jag känner mig trygg med att ha det så.
LivingEasy skrev 2011-07-21 12:19:44 följande:
Jag tror ett vanligt fel man gör är att chatta ihjäl sig innan en dejt och ha sånna förväntningar.
Att köra nått spel att vi ska chatta minst 10 gr innan jag ger dig nr för du kan ju va en kåtbock, våldtäktsman...
Det är ett garanterat sätt att inte få en dejt med mig. JAg själv tittar noga på text, bilder och går på känsla. Och förväntar mig att min ev motpart oxå har dessa egenskaper angående den sociala biten.
Just att göra en dejt och ett möte till nått enkelt är ju att slänga iväg sitt nr ganska snabbt. Ring mig ist så kan vi se när vi kan ses llite snabbt. Det betyder ju inte att man vill knulla 1á dejten, om 5 min osv.
Jag har nu mailat i flera dagar med mina helgdater. Det har varit jättetrevligt. Med två har jag pratat i tlfn. Det går ju inte alltid att bara ta och träffas om man har barn. Det har dock känts jättebra att maila med dem. Otvunget liksom. 
Jag har för längesen sluta ha några förväntningar. Om personen verkar trevlig, vettig och med sunda värderingar, vars utseende tilltalar mig så varför inte?