Inlägg från: Anonym (Dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejting)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Vad sägs om det här då? En 32-årig kille:

Hej! Jag skulle gärna vilja mysa med dig ikväll... ;) Hos mig eller dig? ;)

//Martin

Då svarade jag så här:

Var exakt i min profil står det att jag vill mysa med en främling oavsett om det sker hos mig eller honom? Är rent av nyfiken.

• Anonym (Dejting)

Fortsättning. Hans svar löd som följande:
    Som om jag orkar svara på det :D

• Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-04 18:58:00 följande:
    Jag vill ha ett roligt mail nu!!
    Ska jag maila dig, dear? D-)
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (been there!) skrev 2011-08-04 19:18:40 följande:
    Haha, vilka roliga svar! =D Jag har provat nätdejting och de historierna har roat många... ;) Allt från killar som efter första kramen sagt rakt ut att de aldrig kommer tända på mig till de som under fikats första kvart frågat om jag vill ha den i baken... Nja...
    Jag la ner nätdejtingen efter ett år, och då dök drömprinsen upp på ett minst sagt oväntat ställe (en fotbollsplan).
    Oj! Det har jag ALDRIG varit med om!!! Consider yourself utvald! Hur reagerade du på deras frågor och anmärkningar?

Jag blir snart mörkrädd. Fick nu ett mail från en 30-åring och kom på mig själv med att leta efter något idiotiskt i hans mail i stil med "ska vi mysa?" Men det kom inte. Det var ett "normalt" mail. Så ska man inte behöva känna!
  • Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-04 20:51:52 följande:
    Jag är så trött på "Jak er en snel man"-presentationer. Är det svårt att se tangenterna, så tänd lampan då för sjutton gubbar!
    Men det har ju inget med synen att göra! Det är utländska killa som skriver så!!! Såna fel gör inte ens en dyslektiker. Har märkt på E-kontakt där det finns fäldigt många turkar/kurder och iranier att det står i var och varannan presentation att de är snälla. Ska man vara tacksam för det också, eller? Plus då de här typiska stavfelen.
  • Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-04 22:05:12 följande:
    Fast heter man "Bengt" och är rågblond, så beror det nog inte på att man har en annan bakgrund. Ser mycket väl skillnad på vad som beror på att vissa har ett annat modersmål och folk som inte orkar bry sig vad de skriver...
    Det var inget autentiskt exempel utan mer en dålig version av fenomenet "Jak er en snel hest" från min sida...
    Ok då! Det finns tydligen ett exempel av varje åkomma på nätet
  • Anonym (Dejting)
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-05 01:45:12 följande:
    Okej,
    på tal om jag vet inte vad men visst...
    jag fick precis ett mail av en snubbe, klockan är kvart i 2 en torsdag. Samt att min profil på HP saknar foto...

"Vid den blotta åsynen av dig känner jag mig som en tecknad katt vars tunga rullas ut så som röda mattan.

Hoppas det e bra med dig annars mitt i natten?"

Vid blotta åsynen av vadå? min anonyma bild?
    *suck*
    Misstänker att han är ironisk.
  • Anonym (Dejting)

Jag börjar snart misströsta. Vad gör jag för fel???

Får en flirt av en kille, ber honom öppna sina foton. Det gör han. Trevlig. Det är ganska tomt i profilen så jag ställer lite allmäna frågor. Han ignorerar dem och ställer SAMMA till mig. I min profil så står det åtminstone lite fakta om mig.
    Det påpekar jag lite skämtsamt och säger: The floor is yours
    Då kommer hans svar, vilket ändå är roligt: The floor is mine? Ok, watch med do Michael Jackson's Moonwalk...bye

Haha! Men hallå!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym (Dejting)
    mion skrev 2011-08-05 23:55:59 följande:
    Bor han i gävle? haha
    Vilken då?
  • Anonym (Dejting)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-06 15:30:35 följande:
    det var någon som pratade om en singel app kommer inte ihåg vem, men som fungerade genom att säga till ifall det var någon i närheten som också hade samma app. Vad hette den och finns den för android?
    Speedflirt heter den. Ange koden Metro och då får du två veckor gratis. Nu chattar jag med några stycken. Men det går såååååååååååååå långsamt. Man ser inte att det har kommit ett meddelande och sen tar det evigheter innan man får nåt svar. Lite kul dock ändå.
    Vet ej om det finns för android dock.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)