Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Började gäspa bara jag öppnade inkorgen...
Får även en lite lätt copy and paste-känsla

Var på min första helgdate igår. Han var jättetrevlig, dock inte min typ direkt utseendemässigt men jag ska ge det en chans om han hör av sig. Vi träffades kl.18 och skildes åt kl.23. Var på 3 ställen! Det kändes dock som om han försökte supa mig full. Vilket han också lyckades med :) Jag tog mig hem dock safe and sound :) Han föreslog att vi skulle fortsätta hemma hos honom. Ha! Vilket jag direkt avböjde naturligtvis. Då gick vi ett annat ställe. 
Nu ska jag på en till date. Skulle ha 2 dater idag men den andra har inte hört av sig som han lovat så då blir det inget. 
Rapporterar senare. 
Ha en trevlig helg alla!

Vad mycket det har skrivits på bara en dag.  Nu har jag läst alla inlägg jag missat under lördagen då jag var på date som varade mellan kl. 14.00 och 24.00 för ett litet avbrott på 1,5 då jag behövde jobba lite. 
Vi hade mailat i ca 1 v och pratat i tlfn ett par  gånger. Jag kände "något" så fort jag såg honom irl. Han var jättetrevlig och allt. Vi fikade, promenerade, pratade, kollade på kläder, var i en tebutik. Sen gick vi på bio. Kysstes gjorde vi också och det klickade. Vi ska ses imorgon igen. Han ska komma till mig och äta frukost. Vet inte om jag gör fel. Hade gärna bjudit in honom redan ikväll men avstod. Både vill ha honom och vill vänta för att inte förstöra allt. Så min fråga är: hur ska jag göra imorgon för att inte hamna i säng med honom för det kommer att vara supersvårt då vi har kemi känns det som. Jag sa till honom redan ikväll att jag vill ta det piano och inte ha för bråttom. Det  var inga problem. Ska man liksom följa hjärtat eller hjärnan? Det sistnämnda antar jag, då jag vill ha något seriöst.
Tips? Tack!!!

Låter logiskt men hur vet man om hah är seriös? Och inte ute efter enbart sex? Jag vet eg att det inte riktigt spelar nån roll NÄR man gör det.

Sen sktjutsade han hem mig och sa att han hör av sig. Jag har haft en kanonhelg med honom med andra ord. Får se hur det blir. Personkemin finns definitivt och det var omöjligt att stå emot. Jag personligen upplevde den där härliga längtan efter honom som nån skrev här ovan att man ska ha.
  Sen sktjutsade han hem mig och sa att han hör av sig. Jag har haft en kanonhelg med honom med andra ord. Får se hur det blir. Personkemin finns definitivt och det var omöjligt att stå emot. Jag personligen upplevde den där härliga längtan efter honom som nån skrev här ovan att man ska ha. Och då har man ju fått ut nånting av det själv också.
 Och då har man ju fått ut nånting av det själv också.