Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Hmm, en man som ansåg sig vara osingel mailade mig. Även om jag satt att jag söker vänner vet jag inte ifall jag blivit så glad över att min partner sökte kvinnor på dejtingsiter.

Jag vill ha ett roligt mail nu!!

• Bye baby Bunting

Jag är så trött på "Jak er en snel man"-presentationer. Är det svårt att se tangenterna, så tänd lampan då för sjutton gubbar!

• Bye baby Bunting

Mamsis är han en feeder måhända? Några rader som får mig att starkt misstänka det:

"Dina bröst skumpar hit och än dit
    magen dallrar och läpparna möts i kyssar"

Vad ska du svara på det? Ja, tack, eller

• Bye baby Bunting
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-04 21:45:17 följande:
    Men det har ju inget med synen att göra! Det är utländska killa som skriver så!!! Såna fel gör inte ens en dyslektiker. Har märkt på E-kontakt där det finns fäldigt många turkar/kurder och iranier att det står i var och varannan presentation att de är snälla. Ska man vara tacksam för det också, eller? Plus då de här typiska stavfelen.
    Fast heter man "Bengt" och är rågblond, så beror det nog inte på att man har en annan bakgrund. Ser mycket väl skillnad på vad som beror på att vissa har ett annat modersmål och folk som inte orkar bry sig vad de skriver...
    Det var inget autentiskt exempel utan mer en dålig version av fenomenet "Jak er en snel hest" från min sida...
  • Bye baby Bunting

omg, vad har jag gjort... Jag var inne på en sida som jag har övergett ett tag. Där hade jag ett långt trevligt mail som anknöt i allra högsta grad till min pres. Jag svarade: Gulligt mail, men jag hänger inte här så ofta nu...
    Vad är det för fel på mig!! Killen hade foto och var verkligen inte ful, men han var 12 år yngre än mig och det gjorde mig lite rädd och så är jag trött. Jag orkade inte knåpa ihop ett vettigt svar. Tänk om det var min rebound-snubbe Gråter

• Bye baby Bunting

Vad var nu BS igen? Minnet är bra men kort...

• Bye baby Bunting
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-04 23:05:13 följande:
    Vad var nu BS igen? Minnet är bra men kort...
    Ok, jag blandar vilt. BC var det och jag hittade det...
  • Bye baby Bunting
    giftgrodan skrev 2011-08-04 23:15:38 följande:
    BullShit! :P
    Men åh, det visste jag redan ^^, men fattade inte vad det hade med dejting och göra. Det är ju iofs inte en helt omöjlig koppling för massor med bs man får höra dejtingsiter 
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-04 23:28:29 följande:
    BiSexuell

BS?? eller menar du DS eller BC?

Darkside = DS
    Bodycontact = BC
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-04 23:13:24 följande:
    Ok, jag blandar vilt. BC var det och jag hittade det...
    såg nu att du hittat det
    Rätt många killar som är både på BC och HP. HH kan man förstora bilderna? Oskyldig
    giftgrodan skrev 2011-08-04 23:29:21 följande:
    nej, det var menat som ett skämt. Skäms
    Klart jag fattade det Det var faktiskt mitt svar också.
  • Bye baby Bunting

Kan ni som vet avkoda det här. Är han dominant eller undergiven eller något annat som jag inte har en aning om?

Om du är vacker, stabil & ohämad...

Ibland stark som fan och ibland inte alls....

Då ska vi se....
    Använder du orden ” det verkar spännande” pratar väder ska du nog inte höra av dig till mig.
    Har du varit i Australien så är de verkligen roligt men det är inte så viktigt för mig, jag lovar dig.

-Du är stabil,vacker.
    -Du är ohämad.
    -Du tänker lite lite längre...
    Du tycker om substans, natur, skidor, berg,djur,segling,stark jävla sprit och livet.
    jo då kan du överväga att höra av dig.

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)