Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (dilema) skrev 2011-08-13 14:24:17 följande:
    jamen jag lovar att updatera er senast 21.00! jag ska vara där 18:30 så hör ni inget från mig inna 21 så vet ni! Då blev det CHOP CHOP!!!!
    Och då ska vi inte köpa grytbitar hos den lokale slaktaren en tid framöver då.
    Seriöst, lova att vara försiktig!
  • Bye baby Bunting
    HonSomVet skrev 2011-08-13 14:37:53 följande:
    Jag tycker du ska dela med dig till oss. T ex hans mobilnummer och namn och adress. Vi kan bedriva s.k. forskning.  Internet är alldeles fantastiskt. Man kan hitta mycket roligt.
    Kaninkokerska?
  • Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-13 14:45:22 följande:
    Jag är naiv nog att ofta träffa folk hemma hos dem. Jag är sällan rädd för yxmördande, däremot är det jobbigt att avsluta om det inte klickar.
    Det skulle jag inte alls känna mig bekväm med (tror jag) Ja, satan vad knepigt det skulle kännas om det blir helt fel och man sitter hemma hos snubben...
  • Bye baby Bunting

Jag fick ett mail av en man igår. där han skrev: Du är en stor beviken´lse!
    Bakgrunden var att jag inte ville träffa honom för att jag är/var intresserad av ngn annan. Min spontana reaktion var att skratta och rycka på axlarna. Min väninna sa dock något klokt; Vad skönt att han visade sitt rätta ansikte redan nu. En man som skyller sin besvikeles på någon annan ska du vara tacksam över att ha sluppit undan

• Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-14 10:45:04 följande:
    AAh jag måste verkligen ha gjort något rätt i min presentation! Herrejävlar vilka guldkorn jag råkat på!
    Visst är det en hel del mindre intressanta också men det är iaf 4-5 st som jag bara vill ta hem med en gång!

Geek's the way to go !
    Får du någon över kan du väl dela med dig. Elller du traidar bara?
  • Bye baby Bunting
    uniMog skrev 2011-08-14 13:31:33 följande:
    BBB, där är en jättetrevlig göteborgare? Kan det vara något.
    Jag är väl inte så kräsen Oskyldig
    Give!
  • Bye baby Bunting
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-14 13:51:35 följande:

note to self:

att fortsätta vara kompis med en fd dejt och sexpartner och gå ut och festa är inte att rekommendera.
    Risken finns att du när du blir lite för överförfriskad berättar för honom att han var dålig i sängen och sårar honom utan att ens fatta varför han blev ledsen. Konsekvensen blir att han inte vill vara din kompis längre...

BIG fail........

Ajaj, shit happens. Han kommer nog över det (förhoppningsvis)
  • Bye baby Bunting
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-14 14:02:07 följande:
    jo....jag anar att jag ville hjälpa honom på nåt skruvat sätt.
    jaja, snart har man ävl glömt honom och han mig,

nästa!!!
    Letar också efter nästa, men inte av samma anledning
    Det går lite trögt dock...
    Du får väl skriva till honom att du sa det för hans eget bästa Nej, gör inte det skicka ett förlåt och låt honom slicka sina sår...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-14 14:09:27 följande:
    och för att fortsätta gnället så han sm jag träffa i går, han såg för det första inte riktigt ut som på bilden, men han var ju ursät och trevlig. Men sen så började han med att ursäkta för att det luktade öl och var skitigt i lägenheten, typ.. städa lite innan dambesök kanske så det inte stinker öl?

Jaja detta kan jag lätt förbise, men ärligt talat killar med rakbladsvass stubb, vad tänker ni med när ni hånglar upp tjejer! Jag har ju rivsår i fejjan efter igår! Foten i munnenDöd

Ja just det han blev lite skrämd när jag redan visste om en massa han berättade "ja jag är ju skriven i halmstad" -"jo jag vet" "vet du vad jag heter i mellannamn?" "japp" osv haha      
    Du blev inte yxmördad iaf, det är ju huvudsaken!
  • Bye baby Bunting
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-14 14:16:48 följande:
    mohaha jävla fix ide det där om yxmördad men fan vad han garvade åt mig och mina ideér

INGET sex iallafall för jag sa att jag inte ville för att jag tyckte han verkade bra, jag ville se om han liksom godtog det och det gjorde han för han kände likadant. Sen så ändrade ju jag mig men då ville ju ite han backa för han ville inte sabba något, nu vill han ses igen och jag är osäker.

Åh dessa lyxproblem!

Men han slottskillen vill att jag komme rhem till honom och dricker konjak och får ett fotbad "för trötta tjejfötter"

brrrr....Spöke        
    Slottskillen kanske murar in dig i väggen, efter att han badat dina fötter i mjölk. Nej, jag måste sluta läsa deckare och börja dejat seriöst
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)