Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
 jamen jag lovar att updatera er senast 21.00! jag ska vara där 18:30
 jamen jag lovar att updatera er senast 21.00! jag ska vara där 18:30  så hör ni inget från mig inna 21 så vet ni! Då blev det CHOP CHOP!!!!
 så hör ni inget från mig inna 21 så vet ni! Då blev det CHOP CHOP!!!!Seriöst, lova att vara försiktig!

jamen jag lovar att updatera er senast 21.00! jag ska vara där 18:30
 jamen jag lovar att updatera er senast 21.00! jag ska vara där 18:30  så hör ni inget från mig inna 21 så vet ni! Då blev det CHOP CHOP!!!!
 så hör ni inget från mig inna 21 så vet ni! Då blev det CHOP CHOP!!!! 

Jag fick ett mail av en man igår. där han skrev: Du är en stor beviken´lse!
Bakgrunden var att jag inte ville träffa honom för att jag är/var intresserad av ngn annan. Min spontana reaktion var att skratta och rycka på axlarna. Min väninna sa dock något klokt; Vad skönt att han visade sitt rätta ansikte redan nu. En man som skyller sin besvikeles på någon annan ska du vara tacksam över att ha sluppit undan

!
 ! 

note to self:
att fortsätta vara kompis med en fd dejt och sexpartner och gå ut och festa är inte att rekommendera. 
Risken finns att du när du blir lite för överförfriskad berättar för honom att han var dålig i sängen och sårar honom utan att ens fatta varför han blev ledsen. Konsekvensen blir att han inte vill vara din kompis längre...
BIG fail........

Nej, gör inte det skicka ett förlåt och låt honom slicka sina sår...
  Nej, gör inte det skicka ett förlåt och låt honom slicka sina sår...

"ja jag är ju skriven i halmstad" -"jo jag vet" "vet du vad jag heter i mellannamn?" "japp" osv haha
 "ja jag är ju skriven i halmstad" -"jo jag vet" "vet du vad jag heter i mellannamn?" "japp" osv haha  

jävla fix ide det där om yxmördad men fan vad han garvade åt mig och mina ideér
 jävla fix ide det där om yxmördad men fan vad han garvade åt mig och mina ideér