Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Dejting) skrev 2011-08-06 16:34:57 följande:
    Nu har min date åkt för att han ska på fest med gamla arbetskollegor. Jag är barnfri till söndag fm och vill hitta på nåt. Funderar på att höra av mig till han som försvann under två veckor och sen återupptog kontakten med mig. Vet dock inte om det är en så bra ide.

Ska du på date BBB? Det låter härligt! Fast du verkar inte vara så glad Förvånad

Ska jag ringa honom eller en tjejkompis som jag ej träffat på 1,5 år eftersom hon sa upp bekantskapen med mig och sina andra tjejpolare pga en svartsjuk man som hon nu kastat ut? Omröstning? Fast henne ska jag ändå träffa på onsdag.
    Nej, jag var inte på dejt. Förstår inte hur folk lyckas hitta så många dejter!
  • Bye baby Bunting
    HonSomVet skrev 2011-08-07 11:06:08 följande:
    Nu orkar jag inte med (internet)dejting mer. Jag lägger ner. Sätter mig här och hoppas på att drömprinsen ska komma ridande. Haha. Yeah.
    Tror också jag ger upp snart. Vet inte, men det kanske är så att jag får leva hela mitt liv utan någon att dela det med. Kanske bara att vänja sig...
    Inte ett enda mail har jag fått på hela dagen Gråter
  • Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2011-08-07 14:40:32 följande:
    Kanske dags att ni skärper er och själv tar kontakt med killarna som ni finner intressant istället för att bara vara passiva och gnälla över allt spamm som dimper ner i era inboxar på diverse datingsidor.

Eller är ni skraj för att bli nobbade?
    Japp! Det är inte kul att bli nobbad ju...
  • Bye baby Bunting

Hilfe! Jag har mailat lite med en 41-årig man utan bild innan. Lite småtrevlig men inte jättekul. Nu la han upp en bild och det är inte min smak alls. Han ser dessutom definitivt ut att ha ljugit om sin ålder. Vad göra? Hur dissar man någon lite så där fint, men ändå så de fattar.

• Bye baby Bunting

Det gjorde jag Skrev att han inte var min typ. Fick ett svar tillbaka om att han uppskattade min ärlighet.

• Bye baby Bunting
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-07 22:09:07 följande:
    Tjena, jag gick ut med killen igår. Kom hem nu! Har haft så himla roligt! Det var en bra dejt =)
    Vi sprang på grannar o folk o hans kompisar och jag vet inte vad. Det var nog faktiskt precis vad jag behövde! En sån där toppenkväll helt enkelt.... Skrattande
    Vad härligt!!! Så som det ska vara med andra ord
  • Bye baby Bunting
    Sofia1970 skrev 2011-08-08 20:07:53 följande:
    Bor alldeles vid huvudstaden, utbudet är större där.
    Oh jag vet! *drömmer mig bort en stund*Drömmer
  • Bye baby Bunting

Jag har hittat en som fascinerar mig och gör mig nyfiken och glad, men så kommer den där rädslan tänk om vi träffas och han inte tycker att jag är något att ha eller tänk om han har ljugit om precis allt. Det ska inte vara lätt...

Har inte ens träffat karln och han gör mig knäsvag. Vågar nog inte träffa honom...

• Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-08-09 12:19:36 följande:
    Lite som jag, finns en som kan göra mig näsvag, om jag bara låter honom, men han är 26! T J U G O S E X . Bor inte superbra till heller och är i kortaste laget, typ 'alla fel i boken'.
    Skit i det. Principer är till för att frångås
    Go for it. Du kan skicka lite mod till mig.
  • Bye baby Bunting

Jag har fått problem. Jag har haft kontakt med en man som fullständigt vänt upp och ned på min värld. Vi har haft väldigt intensiv mail- och telefon-kontakt i ett par dagar. Han är vacker, smart och har en underbar röst som säger saker som får mig helt ur balans. Jag går runt som en äggsjuk höna och bara väntar på att han ska logga in eller tittar efter miljoner gånger ifall jag fått meddelande från honom. Han får varenda fiber i min kropp att vibbrera på ett sätt jag inte upplevt på femton år. 

Nu till problemet. Han tycker att det är för tidigt att träffas! What? Jag vill träffas nu! Jag är av den åsikten att ju längre man väntar då bygger man upp för höga förväntningar och skulle det visa sig att man inte klickar alls irl, så är det mycket enklare att gå vidare till nästa. Jag min dumma höna har alltid varit en en-mans-kvinna, vilket gör att jag inte håller andra dörrar öppna som jag kanske borde...

Hade jag varit honom, så hade jag absolut velat träffa mig direkt, för jag är faktiskt ganska underbar

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)