Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Ernst Hugo skrev 2011-08-04 23:42:59 följande:
    Ähh han vill bara ha en kombo att gott intellekt, utseende och ohämmad sex Solig
    Där sprack det!
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-04 23:49:44 följande:
    Jag ser ingen dominans där alls Bara en man som vill ha en smart, självständig kvinna som kan tänka själv och har koll på vad hon vill OCH som inte är så jävla ytlig *min tolkning då*

tror inte mannen ifråga blir imponerad av att du fixat toppar på naglarna och blåst 5 lax på menlös shopping
    My kind of guy då
    Fast jag får nog ge bort även honom till tjockhultarna. QQ
  • Bye baby Bunting
    giftgrodan skrev 2011-08-04 23:44:57 följande:
    då erkänner jag mig officiellt utsmartad av dig :-|

åååå vad jag är trött på att vara singel idag. Fyfan. Och saknar mitt ex gör jag också. Fan.!
    Jag ock så jag saknar honom så att det gör ont ibland. Men det är bäst att låta bygones be bygones och resa sig upp borsta av sig och gå vidare.
    Jag läste ett inlägg i sex forumet som fick mig att börja gråta. Han beskrev det så oerhört vackert...
  • Bye baby Bunting
    Ernst Hugo skrev 2011-08-04 23:56:15 följande:
    Inte då, eller menar du att du saknar intellekt Flört
    Vet du hur jag ser ut?
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-05 00:21:12 följande:
    Men varför det??

Vad är HH som du nämner i inläget innan detta, där man kan förstora bilderna?
    Det är ju du som är HH ju
    Du brukar ha koll på sånt.
  • Bye baby Bunting
    giftgrodan skrev 2011-08-05 00:12:01 följande:
    alltså, hur många brev får ni egentligen? Jag känner mig så sjukt impopulär när jag läser om vad ni skriver om alla som tar kontakt med er :o
    Jag får inte heller så många brev.
  • Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-05 00:22:54 följande:
    Vacker!
    Du är alltid så söt! *puss*
    Nu måste jag sova lite mitt ena öga har svullnat upp och jag är helt slut både i kropp och knopp. Fastnade på BC jag som skulle gå och lägga mig tidigt ikväll enda kvällen jag inte skulle ut denna veckan. Phuh, det är inte lätt att vara singel!
  • Bye baby Bunting

Anonym (detgårskitdåligt) borde verkligen byta till ngt mer passande

• Bye baby Bunting
    HäxanSurtant skrev 2011-08-05 18:25:18 följande:
    Hahahhahahaaa jag skall dricka kaffe med någon nästa vecka, ingen aning vem han är eller hur han ser ut Tyst
    Wow, gud vad spännande! Är han något att ha kan du bjuda hem honom på en tallrik Keso senare
    Vilken sida är han ifrån?
  • Bye baby Bunting

Åh modigt! Jag som bara tittade på bilderna :$

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)