Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

etanol skrev 2011-08-19 16:55:13 följande:
    Nja, jag vet ju iofs vilken stamina han har, men jag kräver ju minst att han ska prestera på topp, eller bättre, så vi får banta ner antalet "intressenter! tror jag
    Ett annat alternativ skulle ju vara att förse honom med stamina pots på en regelbunden basis

Nä, nu flippar jag ut igen, sorry!
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 17:05:39 följande:
    Ja tre ben, sluta genast upp med det, vi diskuterar Viktiga Saker!

Ska vara lydig från och med nu! Oskyldig

Endast diskutera viktiga saker...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-19 19:50:35 följande:
    Nej han är inte nerdy haha men jag är!!!

Nej jag får skicka ett sms, eller helst ringaa men jag sitter ju på ett tåg just nu så det hade kanske blitt lite pinsamt om man ska förklara varför man inte vill gå på dejt

Okej om nån härinne känner en asnördig kille som gillar spel och xbox och mobiler, send him my way!!   
    Jag vet många, många, men utseendet brukar vara emot dem
  • Bye baby Bunting
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-19 20:12:20 följande:
    jag som totalt skiter i utseende! glasögon är ju sexigt! Och gärna det där lite boyish utseende, eller mammas stickade tröja

på riktigt alltså... fan jag ska se över ,min smak..    
    *suckar uppgivet* hur många vill du ha? Vilken ålder då och framför allt det viktigaste vilka spel ska de föredra?
    Sedan kanske vi kan komma fram till var de ska bo också
  • Bye baby Bunting
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-19 20:23:29 följande:
    Det är enkelt de ska bo hos mig

haha i västra götaland! De får gilla vadsomhelst utom battlefield! Och de får gärna veta vad lemmings är och Amiga eller C64, om de gillar microsoft och/eller google är det ett jätteplus!  
    gbg, hmm kan du inte ta någon från de andra två stora städerna i Sverige. Ska iofs på convention i helgen ska se hur många Götlaborgare jag kan skramla fram. Vilken ålder då?
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 20:32:40 följande:
    *väser; inboxa henne rå*

jävla nördar, alltid ska man...
    Hey! *hötter med fingret* nerdar är det bästa som finns!!!
  • Bye baby Bunting

Vafasen, hinner ni nätdejta? Jag har sjukt många olästa mail i mina in-boxar, men jag måste ju hänga här och bevaka alla mina favoriter här inne

• Bye baby Bunting
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-19 20:54:51 följande:
    Ja jag fattar inte heller hur folk hinner... jag hinner knappt jobba för jag måste kolla här.... =)

GAlet.. NU ska jag iallafall iväg på min hmm 5e dejt(?) med samma kille... Kan bli intressant... Vi ska ta en öl vid Järntorget, hinne med något på linne och ev dra till Henriksberg.. Någon som skall med? =)

Jag snackar i Göteborg nu alltså.. Var ställde jag mitt vin!?
    Jag glömde mitt vin i frysen. Kanske kan äta det som isglassDrömmer

Femte dejt! Då får du ju fråga chans på honom ikväll
    Han kommer säkert bli jätteglad om det dyker upp någon här ifrån på er dejt
  • Bye baby Bunting

Vinet har tinat. Nu ska det drickas vin och sväras över dejtingskiten. Fast jag orkar ju inte svara, men det är struntsamma de ska ju bjuda ut mig på dejt iaf

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 21:28:41 följande:
    Du är da shit!!!
    Skål treben! Skål
    Schkål C2H5OH!

Vafan ingen dejt än! Här har jag vikt ut mig nu får de väl för fan bjuda till lite!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)