Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har varit på dagens första dejt. Jag kommer aldrig bli nöjd. :'(

• Bye baby Bunting

Jag är bara sjukligt kräsen och ytlig tydligen.

• Bye baby Bunting

Min andra dejt var riktigt cool

• Bye baby Bunting

Jag ska men jag är inte hemma än

• Bye baby Bunting
    Laurora skrev 2011-08-30 00:29:10 följande:
    Jag vill ha någon att älska, någon att laga mat åt, att skämma bort, att vilja bädda asängen åt för VÅR skull, att senare skaffa barn med, som vill vakna med mig på morgonen och bara njuta, som uppskattar att jag kommer med fruost i sängen, som älska rmin kropp, som inte vill att jag förstorar brösten, som jag får massera benen på när han har träningsvärk. som vill ta en match på xbxoen ibland. Jag vill ha en livskamra, där allt klickar så bra att sexet blir underbart. Jag VILL ha det! Jag SKITER i ålder, jag kan leva barnlös om det är det det händger på, jag vill ha någon att älska, att hänge hela mig åt, men som samtidogt låter MIG hänge mig åt mina intressen....

Är detta en bra raggnings... dejtingsidatext? Jag vill-... blikär. Jag vill ha kärleken. Jag skiter i hur han ser ut jag vill vara kär. Just nu gråter jag, för jag orkar inte just idag,.jag är så slukörd, mitt ex sa att jsg aldrig komme rhitta någon alls. Jag... dör lite jag bara gråter. ¨

Finns någon i göteborg som vill prova kärleken, säg till. Jag vill hitta THE IT.

Ska jag vara riktigt ärlig så tror jag att det låter lite desperat och att du lätt kan bli utnyttjad med en sådan text.
  • Bye baby Bunting

Min dejt, som egentligen bara var en träff. Var helt underbart galen och oväntad. Jag har nog aldrig gjort ingenting så länge och ändå upplevt så mycket och haft roligt dessutom.

Nu får jag säkert arga blickar, men just nu är jag inte ute efter någon seriös relation. Jag vill ha kul!
    Jag är inte redo för något seriöst än. Jag var seriös i nästan två decennier och det är lite väl tätt inpå att satsa på att hitta mitt livs kärlek igen efter det.

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-30 06:53:21 följande:
    Jag är också på den platsen, mon cheri.
     Varför inte bara ha skoj tills man är redo...
    Kan inte vara så att man alltid är på jakt efter Mannen...Ibland är äventyret mer lockande än kärleken, the big LOVE, liksom.

Ha det så trevligt under tiden.

Önskar en ren etanol

Hur var din dejt då, fröken drivmedel?

Jag kanske tom ska träffa min sista icke dejt igen ikväll. Kanske om jag inte ångrar mig
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-30 07:49:37 följande:
    Supertrevlig, tackar som frågar! Börjar känna mig snygg liksom

Icke dejt? Är det samma sak som att sitta ensam hemma framför tv´n med en chipsskål (blä för chips)

En icke-dejt är nog en dejt utan förväntningar och då vet man aldrig vad som händer
  • Bye baby Bunting
    Laurora skrev 2011-08-30 21:46:26 följande:
    Förlåt för mitt utbrott. Jag visste inte om jag skulle få mitt lån så jag kunde bli kvitt mitt ex och hans saker, och bli kvitt honom för gott, dessutom hade han gjort och sagt en massa elaka skitsaker precis innan så jag freakade ur och skrev århundradets idiotiska inlägg här i tråden. Föråt men jag mår inte så bra.... och dejtingträsket gör det kanske inte bättre just nu... ah. Sorry igen
    Be inte om ursäkt. Vi om några vet väl hur det känns ibland. Jag har väl själv gjort smått patetiska inlägg om mitt framtida kattpensionat och min rädsla inför att bli ensam resten av livet.
    Enda trösten när man mår så jäkla pissdåligt är att det blir bättre även om man inte tror det då.
  • Bye baby Bunting

Min icka-dejt var fantastisk! Inte romantisk för fem öre. Precis som jag vill ha dem

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)