Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Hmm) skrev 2011-08-19 23:16:58 följande:
    Dagens bästa garv, tack för det
    Så lite så
    Det bjuder jag på. Du får tacka bensintanten
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 23:28:30 följande:
    DU ÄR EN SJUUUUK MÄNNISKA...*asg*
    Snälla ge mig adressen till ditt DNA?!
    Det är lugnt
    DNAt är redan säkrat. Jag har redan förökat mig.

Jag sa ju till dig att inte dare me. Då måste jag ju testa

Nu, vet jag det. De snyggaste snubbarna innehar inte den största humorn
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 23:28:30 följande:
    DU ÄR EN SJUUUUK MÄNNISKA...*asg*
    Snälla ge mig adressen till ditt DNA?!
    Tur att vi inte träffas. Vete fåglarna vad vi skulle kunna hitta på för djävulskap
  • Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-19 23:45:48 följande:
    *asg*

Jaja, säkert inget vi inte skulle skratta ihjäl oss åt...

*mer vin*
    Det får göras ngn dag!

Skål!

Och go'natt
  • Bye baby Bunting

Nu har jag varit i Sveriges mest singeltäta städer och inte en enda liten flirt! (Inte som jag märkte iaf)

Vilseledande reklam!

• Bye baby Bunting

HjälP!!
    Seriöst!
    Jag hittade en nära släkting på en sida som han absolut inte borde sätta sina tassar. Med bild och allt, ingen tvekan om att det är han. Ska jag låtsas som ingenting eller fråga rätt ut vad fan han håller på med? Tror inte hans hustru blir så lycklig om hon får veta. Samtidigt vill jag inte kränka han integritet...

• Bye baby Bunting
    etanol skrev 2011-08-21 18:23:01 följande:
    Fråga. Vilken sida var det?
    Är det relevant? Han ska inte vara på någon dejtingsida!
  • Bye baby Bunting
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 18:28:55 följande:
    försök se ungefär hur länge han varit reggad, det går se på dom flesta sidor. Har du ingen kompis som kan flirta med han på sidan?

Nej, sånt sysslar jag inte med. Skulle inte vilja att någon gjorde så mot mig och därför vill jag inte heller utsätta någon annan för det, hur mycket jag än anser att den personen inte borde vara där...
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-21 18:29:59 följande:
    Kan du stå ut med att veta utan att bry dig? Annars - på han bara - !
    Får nog glömma att jag någonsin sett det i vilket fall. Han kan nog uppfatta det som om att jag skulle utgöra ett hot mot hans existens ifall jag konfronterade honom. Vill absolut inte att det ska bli något märkligt scenario. Det finns säkert saker i det äktenskapet som jag inte har en aning om...

Look the other way...
  • Bye baby Bunting

Sonen hade precis en lösning på alla mina dejting-problem "Men mamma du kan ju åka till Afrika. Du hade säkert tyckt de var snygga och de hade nog inte haft något emot att komma till Sverige" Eller hur jag kan ju starta lite traffickingverksamhet också när jag är i gång. Sååå, desperat är jag inte!
    Han avslutade sin utläggning med att säga att "du får ju massor med mail men du vill ju inte träffa dem"

Nej, det är sant jag är kräsen och feg. Taskig kombo...

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)