• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • Querida
    ulfsas skrev 2011-09-30 19:58:49 följande:
    Man upphör aldrig att förvånas av det manliga släktet.....Förvånad
    Näe, kan bara instämma. Trött på att slösa bort min tid på sk "singlar" på nätdejtingsidor. En ärlig singelman, ska det vara så svårt?
  • ulfsas
    Querida skrev 2011-09-30 20:24:58 följande:
    Näe, kan bara instämma. Trött på att slösa bort min tid på sk "singlar" på nätdejtingsidor. En ärlig singelman, ska det vara så svårt?
    Lugn o fin, de finns men kanske bor en bit bort eller så...Solig
  • etanol
    Querida skrev 2011-09-30 20:24:58 följande:
    Ja, hade ett samtal med någon jag håller av väldigt mycket, som också är singel, och vi kom fram till singellivet inte är så jkla kul trots allt...
    Jag menar, vem orkar leva sex and the city-livet efter en viss ålder...
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-10-02 21:07:18 följande:
    Ja, hade ett samtal med någon jag håller av väldigt mycket, som också är singel, och vi kom fram till singellivet inte är så jkla kul trots allt...
    Jag menar, vem orkar leva sex and the city-livet efter en viss ålder...
    Hellre en fågel i handen än tio på krogen Flört
  • etanol
    ulfsas skrev 2011-10-02 21:22:58 följande:
    Hellre en fågel i handen än tio på krogen Flört
  • kristinah

Som vanligt så ställdes dejten in - i sista sekund - som alltid och idag är jag både bitter och less och arg och ledsen över att tvingas till den här evinnerliga ensamheten

piss

• etanol
    kristinah skrev 2011-10-03 00:07:31 följande:
    Som vanligt så ställdes dejten in - i sista sekund - som alltid och idag är jag både bitter och less och arg och ledsen över att tvingas till den här evinnerliga ensamheten

piss
    SkålHjärtaNalle

Så.
  • Mamsis
    kristinah skrev 2011-10-03 00:07:31 följande:

piss
    Av samma person? Min regel är, en inställd dejt, ok, saker kan hända, två = han är inte intresserad eller så har han fler på g och någon annan var intressantare att dejta än jag.
  • kristinah
    Mamsis skrev 2011-10-03 16:57:03 följande:
    Av samma person? Min regel är, en inställd dejt, ok, saker kan hända, två = han är inte intresserad eller så har han fler på g och någon annan var intressantare att dejta än jag.
    som ALLTID!
    Jag har dejtat 4 personer på 8 månader - men jag hade ju gärna träffat flera men ingen vill ju...

Nätet är inte min arena helt enkelt...undrar vilken som är
  • Mamsis
    kristinah skrev 2011-10-03 18:31:40 följande:
    som ALLTID!
    Jag har dejtat 4 personer på 8 månader - men jag hade ju gärna träffat flera men ingen vill ju...

Nätet är inte min arena helt enkelt...undrar vilken som är
    Hmmm. Nå, kan säga att jag inte heller träffat några drömprinsar.. Eller jo, min raring : ) Men han blev jag vän med för 8 år sen så det kanske inte räknas?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)