• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-10-03 18:31:40 följande:
    som ALLTID!
    Jag har dejtat 4 personer på 8 månader - men jag hade ju gärna träffat flera men ingen vill ju...

Nätet är inte min arena helt enkelt...undrar vilken som är
    Du får väl försöka på Golden Hits.....Cool
  • annaboo

Tjo,
    jag ska till stockholm i helgen, det var inte nån singelträff där denna helgen eller?? =)

• Henkan

Gah!

Jag blir galen - vad gör man då man äntligen lyckas träffa någon man gillar och börjar känna massa saker för men så verkar det som att jag känner typ en miljard grejer fler saker än vad hon verkar göra... Är så less på att vara "lättlurad" då det gäller kärlek liksom... Och ändå kommer det typ en gång på tio år... Vad fan ska man göra?

• etanol
    Henkan skrev 2011-10-07 21:07:47 följande:

Gah!

Jag blir galen - vad gör man då man äntligen lyckas träffa någon man gillar och börjar känna massa saker för men så verkar det som att jag känner typ en miljard grejer fler saker än vad hon verkar göra... Är så less på att vara "lättlurad" då det gäller kärlek liksom... Och ändå kommer det typ en gång på tio år... Vad fan ska man göra?

Inte trilla dit?
  • Henkan
    etanol skrev 2011-10-07 21:45:07 följande:
    Inte trilla dit?

Om jag ska undvika de situationer där detta händer så kommer jag vara själv resten av livet liksom... När det händer en gång på tio år och om jag då backar så fort jag känner något så kommer jag ju aldrig att komma nån vart...

Jag vill ju satsa till 100% men tjejer blir ju så sjukt skrämda av killar som vill mer än bara att knulla och "ta dagen som den kommer" i dagens samhälle... Helt otroligt!!

Jag trodde att tjejer skulle vara mognare än så vid 30 års ålder... Vänta tio år till eller vad?

• etanol
    Henkan skrev 2011-10-07 23:15:34 följande:

Om jag ska undvika de situationer där detta händer så kommer jag vara själv resten av livet liksom... När det händer en gång på tio år och om jag då backar så fort jag känner något så kommer jag ju aldrig att komma nån vart...

Jag vill ju satsa till 100% men tjejer blir ju så sjukt skrämda av killar som vill mer än bara att knulla och "ta dagen som den kommer" i dagens samhälle... Helt otroligt!!

Jag trodde att tjejer skulle vara mognare än så vid 30 års ålder... Vänta tio år till eller vad?

Japp!
  • Pappa med 3

Otroligt roligt att läsa folks profiler på dejtingsiter.
    Folk har väldigt intressanta självbilder.
    Och ännu intressantare kravbilder på vad det är deras blivande partner ska uppfylla.

Och det är fan vad folk tränar jämt... 

• Mamsis
    Pappa med 3 skrev 2011-10-11 19:52:58 följande:
    Otroligt roligt att läsa folks profiler på dejtingsiter.
    Folk har väldigt intressanta självbilder.
    Och ännu intressantare kravbilder på vad det är deras blivande partner ska uppfylla.

Och det är fan vad folk tränar jämt... 
    Jag håller med! Och seglar, klättrar i berg, åker utomlands, ger sig ut på äventyr.. Inget för mig. Men jag får väl lämna tråden eg, är ju inte singel längre.
  • kristinah

Pappa med 3 - är du singel eller inte? Du förvirrar med att vara här inne om du nu inte är det....varför jag ens nu skulle bry mig när du bor så långt bort...men du var lite söt

• ulfsas

Vilka sajter föredrar ni?
    Jag har provat flera med billiga/korta abonnemang, lite olika alltså men jag kommer nu att avsluta även Mötesplatsen och i framtiden bara vara med på Match och på gratissajten Happy Pancake.

Sedan får vi väl se....Solig  

Som sagt, vilka föredrar ni? 

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)