• Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Har dejtat på nätet i ett år, är ensam med tre barn så det är inte lätt att komma ut i riktiga världen och träffa nån.
    Brukar chatta i nån vecka, smsa (kontantkort) nån vecka och sen träffas, vill inte hålla på för länge för att man inte ska bygga upp några förväntningar osv.
    Men nu börjar jag ledsna lite, har träffat kanske 10 st på ett år och antagligen så finns inte kemin (och det är helt okej) eller så tycker man att den finns men sen så rinner det ur sanden allting. Jag har inga problem med att säga att jag vill ses igen eller ta kontakt men vill samtidigt inte vara för på. Jag har ingen brådska nånstans utan tar det lugnt och sansat.

Vill egentligen inte så mycket med denna tråd men kanske kan vi ösa ur oss lite skit här om nätdejting, om vi varit på en riktig usel dejt eller vill ha råd när vi ska smsa,ringa eller ej.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-13 06:55
    Så roligt att fler och fler delar med sig av sina erfarenheter här, precis det jag ville. Fortsätt med det och fortsätt även att hålla tråden shysst mot varandra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 10:16
    EFTERLYSER MER SVAR FRÅN KILLAR !!

• Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
  • Anonym (:o))

Jag var in på hans profil... tycker inte han ser snäll ut på sin profilbild.. hua vilken blick Rynkar på näsan

• HonSomVet
    Glädje58 skrev 2011-09-30 18:46:52 följande:
    Tråkigt med sådana kommentarer. Bra att du informerade oss. Vem vet, det kanske kommer liknande till oss killar.
    Asch, jag tycker bara det är jävligt förmätet att gå runt och vara nedlåtande och elak mot andra bara för att. Det irriterar mig, fast jag kanske inte borde bry mig.
  • Anonym (hjärtat)
    HonSomVet skrev 2011-09-30 18:41:42 följande:
    För er som rör er på Happy Pancake. Idag, eller när han nu hade skickat det, fick jag ett mail som löd på detta sätt:

"Och vem tror du går igång på din presentationstext? En halvful och småtjock tjrj som tror att hon är snygg.. Tagga ner så går det nog bättre för dig tjockis"

Jag har aldrig pratat med människan förut. Han kallar sig Popnroll på Happy. Verkar vara en trevlig kille. (Han beskriver sig iaf som sådan i sin presentation).
    Honom har jag sluppit än så länge. Fast vänta, jag har ju inte varit inne idag. Måste genast kolla.

Nepp. Honom har jag sluppit.

Idag är jag superfrustrerad. Så himla fint väder och jag har ingen att dela det med!!! Blir lite ledsen när jag tänker på det och saknar mitt ex... Betyder det att jag inte kommit över honom? Hur vet man när man gjort det?  
  • Bye baby Bunting
    HonSomVet skrev 2011-09-30 18:55:41 följande:
    Asch, jag tycker bara det är jävligt förmätet att gå runt och vara nedlåtande och elak mot andra bara för att. Det irriterar mig, fast jag kanske inte borde bry mig.
    Skit i honom. Var en gås, låt det rinna av dig. Han är säkert bara bitter för att han aldrig får napp.
  • Anonym (less)
    HonSomVet skrev 2011-09-30 18:41:42 följande:
    För er som rör er på Happy Pancake. Idag, eller när han nu hade skickat det, fick jag ett mail som löd på detta sätt:

"Och vem tror du går igång på din presentationstext? En halvful och småtjock tjrj som tror att hon är snygg.. Tagga ner så går det nog bättre för dig tjockis"

Jag har aldrig pratat med människan förut. Han kallar sig Popnroll på Happy. Verkar vara en trevlig kille. (Han beskriver sig iaf som sådan i sin presentation).
    Vilken idiot! Har han inget gott att säga varför säga något alls???
    Själv mailade jag en kille, lite svårt ibland det där vad man ska skiva första ggn. Han hade skrivit i sin press att han älskade att resa så jag frågade vilken hans bästa resa ever gick. Han skrev tillbaka o undrade om jag var full?? Var det en så konstig fråga? Pucko!
  • Anonym (Ny)

Honsomvet: jag stötte på en liknande idiot för ett tag sedan, vi hade aldrig pratat innan och helt plötsligt får jag ett mail där han skriver att jag verkar vara helt jävla dum i huvudet och borde be honom om ursäkt då han slösat av sin tid till att lösa min värdelösa presentation :S. Jag fattade först inte om han skojade eller inte, men det visade sig att det gjorde han inte.

• Anonym (hjärtat)
    ulfsas skrev 2011-09-30 19:58:49 följande:
    Man upphör aldrig att förvånas av det manliga släktet.....Förvånad
    eller hur?!?
  • HonSomVet
    Anonym (Ny) skrev 2011-09-30 19:34:22 följande:
    Honsomvet: jag stötte på en liknande idiot för ett tag sedan, vi hade aldrig pratat innan och helt plötsligt får jag ett mail där han skriver att jag verkar vara helt jävla dum i huvudet och borde be honom om ursäkt då han slösat av sin tid till att lösa min värdelösa presentation :S. Jag fattade först inte om han skojade eller inte, men det visade sig att det gjorde han inte.
    Vet inte, kanske är det bortvalda män som bara vågar ta ut sina aggressioner över nätet. Enklare så liksom.
  • ulfsas
    HonSomVet skrev 2011-09-30 20:02:35 följande:
    Vet inte, kanske är det bortvalda män som bara vågar ta ut sina aggressioner över nätet. Enklare så liksom.
    Ju fegare ju anonymare verkar det som....Rynkar på näsan
    Även OM man inte tycker att den man träffar på nätet passar en så kan man ju antingen hålla tyst eller så bara säga att det inte kändes helt rätt.

Alla passar inte för alla men alla passar får någonSolig
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)