Juni/Juli mammor...
Jag är också ständigt hungrig men inte sötsugen konstigt nog vilket jag varit med min tidigare barn!
Ja, mina är ömma utan mjölkstockning i.
Min Meya somnar nästan alltid efter amning, annars somnar hon i famnen men vi lägger inte ifrån oss henne förrän hon somnat- för att somna.Sover gör hon i vagnen på dagen.Vill oftast inte sova i sin säng på natten, visst är det mysigt att samsova men oroligt samtidigt- fast vi sover som bäst tillsammans...
-Prova du att lägga honom på annat sätt, myspys- det är nog inte för sent.Rutiner kan ju införas närsom men ta lite tid att vänjas bara.
Sen inatt har Meya gnällt.Vill gärna va vid bröstet men gnällerdär med och är geggig i ögat, snusar lite med näsan med...Inte många timmars sömn här, tackar för kaffe! 
Så är det här med: Gap o skrik från alla håll och från alla...Jag får säga till storebröderna som mest inte vill lyssna på mig- t.om den lille 3åringen skäller tillbaka på mig nuför tiden!
Min stora gosse blir 6år idag! -Jisses! 
Lillan skriker av trötthet och att hon när sutten annars är hon tyst o snäll men sover dåligt- jag som trodde jag skulle slippa bärsele denna gången med men nej, bli att investera i snarast!Orkar inte sitta på röva hela dagarna och inte få nåt gjort mer än då man skyndar med alla sysslor och snabbäta.Lägger jag ifrån mig henne vaknar hon i princip alltid genast..o ja, trött är man med stora bokstäver- TRÖTT! Svag i kroppen o seg i hela huvvet...Men visst är det underbart ändå...
Helt överlycklig är jag!- Meya har gett mig så många fina riktiga leenden idag då jag pratat med henne!Pratar lite gör hon med! O mina tårar rinner, haha!