Juni/Juli mammor...
Förr tvättade jag bebiskläder för sig-nu tvättar jag allas vanliga, normalskitiga kläder tillsammans då vi har rätt bmycket tvätt och en maskin på 9+kg....Med parfymfritt tvätt&skölj och ibland kör jag vuxenkläder, jackor och handdukar för sig med ett doftsköljmedel.
-FridaKarin, man skaju aldrig säga aldrig...det finns lösningar, hjälp och hopp för det mesta!
Min flicka är 2,5månader gammal och vägde sist 6400g, 60,5cm.
Så är det här med- handen i munnen att gnaga på!Suttar lite o sen gnag, gnag...försökte med napp idag igen men den ratar hon...den verkade lite god att gnugga så kanske tänder på G ändå.Dreglar jättemycket med.Nu är hon förkyld o snusig i näsan, stackarn.Bajsar flera ggr om dagen med.Mina pojkar fick 1a tanden synlig vid 4månader & 5månader.
Så kanske...
Tycker jag haft flytning likt äl nyligen- men ingen mens än.
Ni som ammar fullt- har ni fått den tillbaka?
-Allt väl? Min flicka föddes med 11Juli!
110711 känns lite komiskt, hihi!
Min lilla (?) tjej håller på att få tänder... -inte liten längre.
Meya har inte napp heller.Hon är olika sutten emellanåt men har inte vaknat en gång i timmen på länge.Ofeigur- det kan ju vara någon utvecklingsfas för henne, många intryck under dagen som varit, närhetssökande eller...tänder...
Kanske kan du prova att bara vyssja henne lite eller ge henne en snutte att mysa nära- om hon inte redan har det? Vi har från snutten.se -min pojk och nu Meya älskar snuttarna!Så nu om hon vaknar så tar hon tag i den o knypplar lite o gosar in näsan eller suttar på snutten sen somnar hon om.-Jätteskönt att få sova själv med o inte tutta hela tiden eller ofta om natten.Eller stoppa in en napp gång på gång.
Nu skymras två små gryn i underkäken på Meya, ingen tvekan alls om saken längre!-Bebisen har blivit stora tjejen! O snabbt gick det!