Juni/Juli mammor...
*skymtas
*skymtas
Vi har köpt en bitring till henne men där står från 4månader på!Vilket ju inte stämmer då va!?
Min 1a fick sin första tand då han var 4månader, 2a var 5månader då hans tand kom upp.Nåja, vi får hjälpa henne att svalka munnen lite med bitringen men så förtjust är hon ändå inte utan gnäller än mer ibland då det givietvis gör ont samtidigt...Mera tuttig är hon också och leker med sin tunga i munnen mera nu.Dopet och festen blev jättelyckat/d iag för Emily Meya Tina Joline
-Skönt att ha det avklarat, nu är man trött efter att ha hållt igång i nästan 2 dygn med matlagning och förberedelser!
Idag skrattade Meya med ljud då jag pussade och killade magen! - Härligt! :D
Nu måste jag fråga! - Hur känns det för er att sexa??
Hahahaha! -Förlåt att jag skrattar men du,det var den roligaste beskrivning någonsin!

Jag kan inte heller låta det ligga eller vara tills han själv tar tag i det.MÅSTE verkligen få undan skiten på studs helst!Jag har många gånger velat låta allt vara så som han lämnat det menmen...jag kan inte.Sen kan han ibland lägga till ett handtag, det gör han.Nu bygger vi på huset med så det upptar ju hans tid....All övrig tid i princip.Kan bli tråkigt o ensamt för mog o barnen.
Egentid eller promenad ska jag införskaffa mig men jag ammar och inte på fasta tider då...Blir väl efter jul nån gång...
-Härlig bild FridaKarin!
Jag kan inte heller låta det ligga eller vara tills han själv tar tag i det.MÅSTE verkligen få undan skiten på studs helst!Jag har många gånger velat låta allt vara så som han lämnat det menmen...jag kan inte.Sen kan han ibland lägga till ett handtag, det gör han.Nu bygger vi på huset med så det upptar ju hans tid....All övrig tid i princip.Kan bli tråkigt o ensamt för mog o barnen.
Egentid eller promenad ska jag införskaffa mig men jag ammar och inte på fasta tider då...Blir väl efter jul nån gång...