Juni/Juli mammor...
Vi ammar då vi lägger oss, sen ammas det oftast bara en gång på natten till det är dags att stiga upp vid 06.30.... - SKÖNT ,ja!
Vi ammar då vi lägger oss, sen ammas det oftast bara en gång på natten till det är dags att stiga upp vid 06.30.... - SKÖNT ,ja!
En till med förkylning här, blir bara värre...kan det vara att barnen har börjat dagis/skola och hösten är på ingång?Det är ju så skiftande väder med...o det är svårt att klä dem OCH sig själv ´´rätt``.
Ena stunden varmt ena stunden kallt!
Min tjej gillade inte heller när jag eller någon annan hosta.Men nu har hon nog vant sig, ialla fall vid mitt hostande...Jobbigt att vara dålig då man har en liten som ska ammas o bytas på hela tiden.Idag har hon dock sovit sen vi lämnade storebröderna på dagis och förskola klockan 8 imorse.Hon gör det emellanåt men nu då man själv är dålig så tror man ju att hon med ska bli det!
Själv ligger jag på soffan och har intagit Panodil o varmt att dricka.
Sambon jobbar iväg så jag får ingen avlastning...
Jag känner liknande och tycker inte du är för gnällig!!- Kram till alla mammor!
Och ha så kul på partyt!
Har era minsta klarat sig då ni varit dåliga??
Naveln är läkt sedan länge, tvätta inte för mycket på den!
Igår hade jag feber upp till 40.0!, lite kämpigt att vara hemma själv med 3 barn i åldern 2mån-6år ja...
-Tack för omtanke!
Jag mår bättre idag, tack o lov!
Tar mig en kopp varm choklad nu och hoppas på att få sova gott inatt.Lillan är så snäll o sover duktigt nuförtiden, så skönt att ha fått in lite rutin och att man tyda de små liven bättre nu...
Idag har hon gett mig ett leende var gång jag tittat på henne- helt underbar! Visst finns ingen finare lycka? 
Egentid har jag ingen, jag är med barnen twentyfourseven....önskar jag kunde åka av o fika, kika i stan, ta ett glas vin eller kaffe med en vän, promenera eller bara fixa med mig själv/ ta hand om mig...m.m...m.m.
Håller med om att man blir piggare, fräschare och på mycket bättre humör av ett break!
Emellanåt så är jag så lättirriterad och nedstämd...uttråkad.Trots att man har allt roligt med barnen omkring sig, vilket är det glädjande så mår jag sisådär.
Har börjat planera dopet här ialla fall- hitat en fiiin tårta som inspirationsbild att lämna till min chef- ja, jag jobbar på kondis! 
-Har också hittat en klänning som jag ska låta sy upp.Så skoj att förbereda!
Vi har också varit på bvc får jag väl tillägga här med då o inte bara i växalistan: 2månaderskontroll med vägning gick bra: - Ja, hon ser ju ialla fall ut att må bra! sa läkaren innan han gjorde kontrollen. 6400g, 60.5cm.
Vi äter oftast ett mellanmål till än en lunch här ibland t.ex smörgås, ägg, flingor, fil, yoghurt, musli, gröt, panpizza, pannkakor/plättar/våfflor sedan blir det ju varm mat/middag då sambon kommer hem från jobbet om dagarna.Det tycker jag är bra ialla fall...Vill helst inte själv ha mat på mat...Har försökt få barnen att äta mat från gårdagen men det vill de ej ha utan mellis ska det va!Ibland äter lilla gossen lunchmat då som sagt.
Vi /de äter då jag hämtat från dagis strax efter 11 då, sen då 2a gossen hämtats runt 12.15 så därefter- han får ju mat på skolan så mera mat vill han inte ha direkt då.
Helgerna kan se annorlunda ut.
Ja, kläder rensas här med heela tiden! Lite synd att hon inte hinner använda vissa kläder oftare , känner jag.
Sen har jag märkt att det är stor skillnad på 62 och 68.Hon håller på att växa ur 62 kläderna med nu, bodysarna speciellt- ärmarna är för korta medan de sitter precis i grenen...om inte lite tajt på låren då me.
Jackor och Byxor sitter bra i strl 62.
Vi ska ha dop i kyrkan om 2 veckor...sedan hyr vi lokal för eferfikat.
Namn är inskickat idag!
Kul o se dig med här mammiz!