Juni/Juli mammor...
Min Meya vägde 5160g, 55,5cm i Måndags, hon är född den 11/7 och vägde då 3935g, 51cm- skriver in det i listan med vickan!

Mina mammakläder ska nog ut på Tradera tänkte jag!
Min Meya vägde 5160g, 55,5cm i Måndags, hon är född den 11/7 och vägde då 3935g, 51cm- skriver in det i listan med vickan!

Mina mammakläder ska nog ut på Tradera tänkte jag!
Fy vad jobbigt, Ppilla, ser att ni tillhör Kristianstad- vi med!
Om det känns körigt på magen ofta och mycket- att det bubblar, så har jag gett minifom med de andra barnen samt att 2a var dålig på att rapa men fes som en karl o blev inte mindre luftig i magen för det!1a gossen gav vi minifom ett tag ...han var gnällig o betedde sig som vid typiskt magont - Minifomen har hjälpt efter ett tag, har vi märkt då vi försökt att sluta med den.Så kör man på ett tag till...
Så vi har minifom hemma utifall att nu till tjejen med.
Tjejen har en period på kvällen strax innan hon ska långsova som hon är extra gnällig...det hjälper att gå runt lite med henne o gunga/vyssja henne liggandes mot bröstet- skönt att min Babybjörn-sele är påväg hem!Det är i den positionen hon vill va eller ligga på/vid brösten.
Tror som du att han ökat på produktionen!- Hoppas det blivit bättre för dig!Kan vara att han sugit extra och brösten nu är påväg att vänjas vid mängden eftersom det känns bättre...
Samlag har vi inte gett oss på än...är lite rädd det ska göra ont- var inte direkt skönt i början efter nån av grabbarna.Ibland kan jag känna mig lite öm där äggstocksområdet...ibland lite svid oxå nere trots att jag inte fick nån bristning alls.Jag ska snart ringa tid för efterkontroll.
Är i någorlunda form annars, ska börja promenera lite tänkte jag...Har ca 10kg överskott att handskas med!Ska väga mig idag, se om det e mer eller mindre...är ju lite gottesugen om kvällarna här!
Knipövningar har jag inte gjort- känns jobbigt att hålla på o knipa!
Vägde lillan idag, som har gått upp över 2kg sen nedgången 1a dygnet efter födseln!
Har skrivit in i växatråden. 
Min tjej vägde 3935g 51cm då hon föddes- nu, 6v gammal väger hon 5890g (igår) 57,5cm...hon är lagom tycker jag men visst påpekar folk att -ja, hon ser ju ut att må bra ialla fall...
-Vad jobbigt FridaKarin, hoppas det är övergående!
Ett tag sedan jag skrev, men läst...
Vet inte vad det e med mig...ingen riktig lust eller känsla för nåt emellanåt.Humöret skiftar mycket.
Ledsen & uttråkad, lättretlig & förtvivlad men ändå så glad o lycklig för vad jag har...
Imorgon är det vägning/2månaders kontroll på schemat.
Min 3åring som tidigare var så snäll har börjat bli riktigt elak- slår tillomed på lillasyster och mig...
är det avundsjuka eller trots tro...Han försöker vara tuff me den lille....har bytt avdelning till de lite större på dagis...
Mi 6åring är snäll o verkligen omtänksam o duktig med lillasyster o busiga brorsan!