Juni/Juli mammor...
Bara ge henne till honom. Är ju hans barn också!
Här hemma är det nästan tvärtom ibland. Jag krävde att få sova på mornarna tex. Tror Fredrik fick typ 3-4 sovmornar på 5 veckor semester
Men fortfarande är det jag som har "koll" på allt. Vad som ska med när vi ska bort, när de ska äta mm. Men får fortfarande som dåligt samvete när han får ha honom om han typ skriker, känner lite som att det ska vara jag som tar det, fast det är lika mycket hans barn och han gärna vill ha dem. När storebror var nyfödd fick jag en infektion så jag knappt kunde gå, kunde inte bära honom på ett par veckor. Sambon fick ju ta mycket då och det var nog bra tror jag
Idag har han faktiskt gått att lägga ner i vaggan jättebra! Har haft mycket tid här och med storebror idag
Olle tar faktiskt nappen. Det gjorde aldrig Anton. Det var i och för sig skönt att man aldrig behövde sluta med den
Ikväll äter vi nåt så simpelt som tunnbrödsrulle. Har både korv och tunnbröd som börjar bli gammalt, så det måste ätas upp!
Men magens form är ju inte riktigt som den ska...är större än vad jag vill
Tänkte att han vaknar ju snart igen. Och det gjorde han. Vaknade 06, fick mat och sen fick sambon gå upp med honom så jag kunde sova. Sov sen utan problem till 9.30
Nån mer som känner så här eller är jag bara töntig