Inlägg från: Anonym (h)
|
-
-
lycka tillAnonym (ny) skrev 2011-11-14 18:44:57 följande:GGaaahhh bara 2 dagar kvar!!! Tänk om han inte är lika bra i verkligheten. Har ju fått 4 st nerköp på mina dejter här i höst. De har varit jättetrevliga på nätet men inte alls varit min typ och jag har känt NADA. Denna kille känner jag ju annorlunda för nu också än de andra killarna så jag hoppas det kommer kännas bättre på dejten också
-
inte långt kvarLilly11 skrev 2011-11-14 19:00:40 följande:Kom igen nu allihopa - nu jobbar vi mot 500-strecket!!!
-
det får man testa någon gång och spela biljardAnonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-14 20:02:33 följande:Biljard är klockrent! Det har jag sagt tidigare. Precis som Cosan sa finns det ypperliga möjligheter att se lite sexig ut då
-
ligger och ser på ensam mamma söker. man kanske borde testa det istället för nätdejting
-
har två egna så låna behöver jag inteAnonym (Färsking!) skrev 2011-11-14 20:32:36 följande:Får låna ett barn först bara
-
jag finns i göteborg och är öl sugen i helgen
-
va syndAnonym (jobbigt) skrev 2011-11-14 21:04:45 följande:jag finns oxå i gbg, men kan inte denna helgen.. -
låter jobbigtfloya skrev 2011-11-15 00:03:29 följande:Näe, nu har jag rannsakat mig själv och jag kör faktiskt ett udda mål på 10 dejter innan nyår. Det är 1,5 i veckan, vilket kan kännas extremt - men jag måste ju ändå äta, och bokar man in lunch/fika med några så borde själva dejtandet inte ta alltför mycket av min tid.
Är det någon annan galenpanna som är på? Tror detta kan vara ett märkligt men bra sätt att gå ifrån alla krav på extremt högljudda "klick" och jakten på perfekta partners. Förhoppningsvis blir man positivt överraskad förr eller senare. :) -
funkar hp för er?