Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Mikaela) skrev 2011-11-15 09:06:56 följande:
    Haha. Vad roliga ni är.

Det ligger faktiskt någon sanning i det.

Jag är ganska ny på detta.

Undrar. Den där pannkakan, är det något fel på den sidan idag?

Kommer inte in...
    kommer inte heller in
  • Anonym (h)

springer nog och gömmer mig. har kanske träffat mitt kk 5-6ggr smsat en del och pratat lite i telefonen. har sagt innan att jag inte är redo med ett förhållande just nu, där av att vi är kk. Igår blev jag lite irreterade på han via sms. Han tyckte att han kunde komma över så kunde barnen leka i sitt rum medans vi hade sex. Skrev till han att jag vill inte blanda in barnen när det inte är seriöst, det är inte rätt mot barnen. Efter det har han fjeskat en del och idag när vi hade pratat i telefon och skulle säga hejdå, då säger han att han älskar mig. Hallo lite väl tidigt och säga till någon att man älskar den. Vi känner ju inte varandra så väl.

• Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-15 14:47:11 följande:
    Alltså mina vänner, tro det eller ej, men det verkar som att jag ska på dejt i veckan. Detta är chockerande nog men som grädde på moset är det dejt med en man som har barn Förvånad.

Jag vet inte riktigt vad som hänt. Jag har ju varit så rädd sedan händelsen i somras och nobbat till höger och vänster. Men så dök denna envisa man upp och väckte ett intresse. Vi har dessutom bara pratat i knappt en vecka.
    Jag har inte helt sagt ja ännu...jag fegar fortf. Men jag vill ju egentligen..
    klart att du ska gå på dejt heja heja dej lycka till
  • Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-15 14:52:21 följande:
    I morgon smäller det!!
    Denna kille har gett mig mer intresse och "pirr" än någon av de andra. Vi har ändå bara pratat i 1.5 vecka på nätet och messat osv.
    Som han är på nätet så är han allt jag velat ha, han tilltalar mig både utseendemässigt och personlighetsmässigt och han har alla de där sakerna som mitt x inte hade men som jag saknade. Vi vill samma saker osv. Det känns skitbra. Är inte nervös än vilket jag brukar vara men vi får väl se i morgon när jag ska dit, men jag kommer INTE ställa in denna dejt för jag vill verkligen träffa honom
    lycka till
  • Anonym (h)
    Philipsson skrev 2011-11-15 15:06:50 följande:
    Hur kommer det sig att vi män med barn är attraktiva på marknaden medan kvinnor med barn inte är det?

Själv ratar jag alla kvinnor med barn direkt på den dejtingsajt där jag är medlem. Vet inte varför men jag bara gör det.
    jag har inte heller haft problem och har två små barn på heltid, dock har jag bara dejtat i ca 1  och halv månad. är inne på min andra dejt kille. första hade inga barn och den andre har ett barn
  • Anonym (h)
    Anonym (Fågelskrämman) skrev 2011-11-15 17:14:51 följande:
    Ta: nej men så känner jag med egentligen. Ok att man inte hör av sig 20 gånger om dagen men oftare än var 6:e dag, han är dessutom riktigt seg på att svara när han väl skriver, det tar typ 6-20 h mellan smsen.
    låter jobbigt
  • Anonym (h)
    floya skrev 2011-11-15 17:53:48 följande:
    Projekt 10 dejter innan nyår:

Dejt 1 avklarad. Växlade tre korta mail med killen imorse innan jag skamlöst slängde ur mig frågan om han ville ta en kopp kaffe på eftermiddagen.

Trots en ganska intressant presentation så var han så tråkig så att klockorna stannade. Inte en enda fråga om mig eller någon slags nyfikenhet. Efter en genomliden timme kollade han på mig under lugg och frågade: "ska du följa med hem?"
    Jag: "Tyvärr inte, jag har tvättstugan."

Oskyldig
    hihihihi
  • Anonym (h)

suck blir inte dejt imorgon kväll, blir på söndag istället

• Anonym (h)

gah vill ju dejta imorgon, suck att det inte blir någon dejt. får försöka hitta någon annan och dejta me imorgon, dock inte många timmar kvar att lösa det

• Anonym (h)

lugnt är oxå uttråkad, behöver nog gå ut o röka en cigg.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!