Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

ska snart på en ny dejt med en kille som är nio år äldre o har en dotter. vi har inte bestämt när en efter som jag o barnen är förskylda. spännande

• Anonym (h)
    Anonym (e) skrev 2011-11-10 17:50:55 följande:

Tror jag lämnar er här.... har hittat "min man" lycka till och hoppas det är er tur snart!

grattis! du kan ju va kvar och stötta oss andra på jakten.
  • Anonym (h)

vad är det med killar.... sex sex sex , rumpa rumpa rumpa

• Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-10 21:27:01 följande:
    glöm inte bröst, bröst, bröst också...
    det är ju sant det får man inte glömma. är alla killar sexgalningar o rump o bröst fixerad eller?
  • Anonym (h)
    ulfsas skrev 2011-11-11 07:14:04 följande:
    Finns det någon som har någon tur i dejtingträsket?

Var själv på dejt igår men utan ''klick'' suckDrömmer
    ganska tur, dejtat en kille några ggr men just nu är vi kk(måste ju ha lite sex), tycker om han men jag är inte riktigt redo för ett förhållande nu. men ska snart träffa en annan kille och gå på dejt med han.
  • Anonym (h)
    ulfsas skrev 2011-11-11 09:23:57 följande:
    Hmmm........vad gör du ikväll?

Skoja baraOskyldig
    hahaha
  • Anonym (h)

blir en dejt på söndag med en ny kille

• Anonym (h)
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-11 13:11:00 följande:
    Tänka sig, jag har en dejt i morgon. Jag har mailat med en kille som helt plötsligt tystnade, jag hörde inget ifrån honom på över en månad. Sen helt plötsligt kom det ett mail där han frågade om vi kunde ses. Jaja, tänkte jag. En fika går ju alltid att klara av så i morgon blir det. Jag har inga förväntningar alls, mer en förhoppning om att det inte ska bli pinsamt om det inte klickar alls...
    lycka till
  • Anonym (h)

spännande nu när det är helg och några som ska på dejt. Ska själv på dejt på söndag,
    blir en promenad runt en sjö. det är väldigt fint där. Kanske blir att man går hem till han sen och värmer sig med en stor kopp te

• Anonym (h)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-11 19:12:15 följande:
    Spännande! Många som ska på dejter i helgen! Önskar er alla lycka till och förväntar mig detaljerade rapporter sen
    ja det ska du få
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!