Bevabus skrev 2012-07-14 23:52:39 följande:
Man kan inte hjälpa att man är intresserad av en viss typ

jag har inget emot indier, men tycker generellt att de inte är så snygga. Och jag har väldans problem med det, då det är viktigt för mig att jag är attraherad av killen. Inte bara psykiskt utan även fysiskt. Så personer som jag helt enkelt inte finner attraktiva (oavsett vilket land de kommer från) blockerar jag om de blir för "på". Annars svarar jag helt enkelt inte på deras meddelanden

Ha inte dåligt samvete för det.
Jag brukade faktiskt svara på allas meddelanden för att inte vara otrevlig. Men jag höll det väldigt platoniskt. Men jag slutade med detta då jag en dag fick en utskällning av en kille som tyckte jag lurade in honom i en lögn. Han föredrog om jag inte svarade alls om jag inte var intresserad.
Härom dagen blev jag kontaktad av en afrikansk kille.
Första meddelandet var på svenska, sen ville han skriva på engelska.
Jag tänkte att jag skulle vara artig och svarade, fast jag kände att inte mkt stämde.
Efter ett par meddelanden gick det bara inte. Jag kan inte skriva på engelska. Prata går an..
Han var 6 år äldre än mig och bor över 20 mil bort.
Så jag skrev precis det... Tyvärr är du för gammal för min smak, jag kan inte göra mig förstådd och du bor för långt bort, så det är lika bra att avsluta kontakten nu.
Han blev skitarg och skrev att han såg minsann ut att vara yngre än mig, så jag skulle inte klaga..