Inlägg från: Näckrosen |Visa alla inlägg
  • Näckrosen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag har en date på onsdag och den lär bli längre än 20 minuter!!! )

• Näckrosen

Nej. Inte alls. Vi har pratat 3 timmar via msn cam, och inget sex... Men känns det lika bra på onsdag så är jag inte singel efter det...
    Vi har mailat i två veckor också. Så det blev utdraget. Hoppas att det inte är luftslott vi byggt upp, bara.

• Näckrosen

Vad velig man kan vara!!! Blir arg på mig själv. I natt så kändes allt jättebra. Har tillochmed kommit fram till att hans utseende är rätt ok, som jag inte tyckte i början. Det var nog kortet i hans pres. Nu har jag sett mer och det är ok. Nu börjar jag tvivla på om vi kommer ha något intellektuellt utbyte av varann. Får helt enkelt vänta och se vad som händer på onsdag...
    Det som skrämmer mig mest är att om jag inte vill fortsätta så kommer jag nog knäcka honom mer än jag någonsin knäckt någon. Han har SÅ höga förväntningar på mig. Vet inte om jag kan leva upp till dem.

• Näckrosen

Jag ska försöka följa era råd och sänka nivån lite. I varje fall hans nivå. Och det har jag redan försökt. Nyss sa han att han var kär, och det kunde jag bara inte låta passera. Talade om att jag inte kan få den känslan vi datorn utan att det är något som växer fram när vi ses, om det gör det.

Håller med om att det var lugnt här i kväll. Men alla kanske är ue och dejtar???
    Hoppas det!

• Näckrosen

Jo, men jag kan nog fatta det. För det blev jag i mitt ex. Fast det var för 10 år sedan när jag var ung och dum... Men den kärleken ledde ju till bröllop, så...
    Men jag hoppas han fattar vad jag menar.
    I flera dagar har han skickat pussar, och de har jag inte besvarat. En och annan kram har han fått..

• Näckrosen

Det där att bli kär är ju dt härligaste som finns, så att man ska inte ge sig innan man hittar den personen. Men lite kul under tiden kan man väl unna sig...

Och att värdera sig utifrån reaktioner på HP. Det är lätt att trilla dit på... De senaste dagarna har jag fått flera mail om att jag är söt, vacker etc. Och det är jag inte van vid!!! Men visst växer självförtroendet av det! Trodde ingen tyckte om mitt yttre men kunde älska mitt inre och ha överseende med resten...

• Näckrosen

Cocacola: vad starkt av dig att ta tag i och prata igenom allt du varit med om! Det beundrar jag. Modigt också att våga gå på en date till.
    Håller med ulfsas: hoppas verkligen att ingen slår dig igen.
    Hoppas du hittar någon som älskar och respekterar dig!
    Lycka till!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!