Inlägg från: Näckrosen |Visa alla inlägg
  • Näckrosen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Känns tungt, men nu måste jag tänka framåt... Tack för att ni orkar läsa.

• Näckrosen

Jag är också här, men läser mest vad ni andra gör ikväll. För trött för att skriva något vettigt...

• Näckrosen

Jag hittar de bästa killarna i Göteborg eller Sundsvall och alla verkar heta Johan... Jag vill inte ha något av det... hmm.
    Vanilla: är du från E-tuna? Jag med.

• Näckrosen
    Anonym skrev 2012-08-09 15:35:12 följande:
    får en nykomling plats här? efter singel i snart 8 mån vill jag träffa ngn, den rätta dvs inte kk eller ons, utan seriösa killar, hänger på HP och gjort sen 3 mån tillbaks, men ngt måste jag göra fel, är klar i min press att jag vill ha seriöst inget kk inget ons...

har bilder och presentation, hur ska jag gå vidare? en handfull pratar med mig säger de håller med mig precis, vill ha seriöst men se går det in på kan du skicka avklädda bilder mm, har inte ens kommit i väg på date än, vad ger jag för fel signaler eg?

Jag är också ganska ny i den här tråden. Det är ett trevligt gäng och lätt att komma in i samtalen.

Den erfarenhet jag har från min korta tid på HP är att om de ber o msn nästan direkt, så kan man räkna med avklädda bilder... Bättre med dem man skriver med på HP ett tag, men inte allt för länge.
    Jag gillar match-funktionen på HP och där man kan söka personer i närheten...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!