Inlägg från: Näckrosen |Visa alla inlägg
  • Näckrosen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag fick helt plötsligt en dejt ikväll. Kom hem från jobbet nu. Han är här om en halvtimma och jag måste dammsuga och duscha först...

• Näckrosen

Ja, tyvärr blev det så...
    Fanns inte så många alternativ när man bor i en håla som jag gör, en måndagkväll...
    Men det är lugnt, tror jag.

• Näckrosen

Den här killen har jag pratat mkt med och allt känns ok. Så jag är inte orolig, då hade jag aldrig bjudit hit honom. Jag är en väldigt försiktig tjej i vanliga fall.

• Näckrosen

Nu har jag haft min dejt. Trevlig och mysig på alla vis, men jag saknar pirret. Får se hur det blir nu... Jag har lovat ringa honom senare idag. Men han var absolut bättre än jag trodde i förväg, trots allt...

• Näckrosen

Jag vet också vad jag vill ha... Killen som uppfyller hela listan är i mitt badrum just nu. Men jag glömde visst skriva dit det viktigast... Jag ska få pirr i magen och bli kär också..

• Näckrosen

Jag har varit uppriktig mot killen jag dejtat denna vecka. Han var allt jag vill ha, men ändå inte.
    Varför känner jag mig då så rutten??? Han blev verkligen förkrossad och riktigt ledsen.

• Näckrosen

Fick just ett sms där han pratar om att hänga sig. Känns skitjobbigt. Samtidigt kan inte jag ta på mig om det skulle bli så. Jag kan inte styra mina känslor,tyvärr. Men det kommer nog dröja ett tag innan jag dejtar igen...

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!