Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Takida: nej, jag har inga krav på någon annan på sidan. Sen finns det ju vissa krav som jag själv har för mig själv. Men de kraven har jag även IRL.
Takida: nej, jag har inga krav på någon annan på sidan. Sen finns det ju vissa krav som jag själv har för mig själv. Men de kraven har jag även IRL.
Jo, men det är väl så jag tänker med...
Nu lämnar jag tråden och ska lägga ner Hp också... Kommer sakna er. Lycka till med dejtandet!
Jag vet ärligt talat inte om jag är singel eller ej. Men har bestämt mig för att vänta på killen jag "har" och se vad som händer. Tror att vi är tillsammans.
Jag har försökt att dejta andra under tiden, men känner att jag inte kan släppa in någon och inte tillåta mig bli kär i någon annan. Det sårar både mig och de jag dejtar, så därför får det bli så här...
Madisa: märker att jag har svårt att slita mig, så jag hänger nog kvar här lite i bakgrunden...
Cm: kul för dig!
Jag ska börja baka annanaspaj nu. 25 portioner... Och någon annan dag innan fredag, lika mycket äppelpaj.
Då är vi två. Behöver inte jag heller äta. Men gott är det.
Ang annanaspajen. Vi ska ha släktträff nästa helg, så jag ska göra lika mkt äpplepaj också...
Det är jätte enkelt och gott
Pajskal
125 g smör
1.5 dl socker
3 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
Fyllning
2 st ägg
0.5 dl socker
1 msk vaniljsocker
2 dl crème fraiche
1.5 dl krossad ananas
Förgrädda inte skalet. Blanda ihop ingredienserna och häll i. In i ugnen i 30-40 minuter i 200 grader. Den ska bara få färg på kanterna, inte på fyllningen.
Servera lättvispad grädde till.
Vanilla: jo, jag var vaken 23.52 och en bra stund till. Men hade mycket trevligare aktiviteter för mig än att hänga på FL
Absolut! Och pillade naveln...
Det var väl ingen som trodde något annat om mej, heller???!!! 

härligt att det verkar ta sig!
Ang "är det rätt, är det lätt"...
Jag tror att om det är rätt, så är det lätt att hitta lösningar på problem som måste lösas. Vill man vara tillsammans så löser sig problem på ett eller annat sätt. Eller så står man ut med problemen...
Hej på er. Nu var det lääänge sedan jag skrev här. Har varit inne och läst emellan åt.
Vill bara berätta att jag hittat min prins på HP. Efter alla turer fram och tillbaka och hit och dit så fanns han bara där...
Hmmmm.. Läste jag Eskilstuna?? Dit ska jag och fira nyår.
Och jag "drar också hem" över nyår... Men det är många år sedan jag bodde där nu.
Klart du ska skicka något till honom ändå...
Han jag träffat började sitt första mail med:
Det är inget som stämmer in på mig av det du söker men du är då vacker så jag skickar ett mail ändå.
Och titta hur det blev...
Baratittar förbi och kan bara än en gång säga att Han/Hon med stort H kan finnas på HP. Jag har hängt ihop med en som jag träffat där i över två månader nu. Lycka till.
Ps. Jag finns på quizkampen under *näckrosen* och WF som näckrosen***
, om någon känner för att spela.
Kram