• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-01-09 23:16:53 följande:
    Jag är fattig som fan. Men jag är rik på annat.. som man säger.
    Hellre en fattig kille som är rik på annat, än en rik kille som är fattig på annat!
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-09 23:34:35 följande:
    haha har aldrig varit där =) var ligger det?
    borlänge
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-09 23:37:46 följande:
    haha ok bara roligt och veta hur ni tjejer  tänker
    hur andra tjejer tänker har jag ingen aning om, men så tänker jag i vart fall:)
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-01-09 23:43:10 följande:
    Jag var i Borlänge sommaren 2011. Hängde på P&L
    Jag ska till Borlänge och åka skidor innan säsongen är slut;) och till sommarn drar jag dit och åker lite båt! Borlänge is the shitSkrattande
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-09 23:52:23 följande:
    jag vet inte jag bara frågar er.... Fick veta att hon som dumpade mig för sitt x som hon hållt på o strulat med ett tag nu dumpade mig för att jag var "student". Hon ville bara ha lite skoj för hennes ex inte ville ha tebax henne o hon såg ingen framtid med mig pga att jag är student... Morr blir bara så less 
    om hon dumpade dig för att du är student så dum brud, student är man inte för alltid precis. Är man genuint intresserad så dumpar man inte någon för den sakens skull, inte i min värld. 
    Tänk positivt, nu kan du träffa någon som tycker om dig för att du är du, och inte för vad du gör eller vad du harGlad
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 00:10:46 följande:
    sant jag får göra det haha. Dock känns det lite bättre idag ;) skall kanske fixa en seriös press och börja dejta igen.... 

som tjejpolaren sa du kan gräva ner dig eller glömma henne snabbt och rycka upp dig... Dejta lite bara för dejtandets skull så du inte blir ringrostig... Jag är dock inte så van vid dejting så hon har nog rätt... 
    man ska lyssna på sina vänner, de kommer ofta med kloka råd!
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 02:19:28 följande:
    whoho känner mig duktig tentan inskickad  45 min före utsatt tid haha. Jag har varit på 7 dejter de senaste 3 åren.... tre av dem resulterade i förhållande ^^ tror jag slår dig....  Tungan ute
    Grymt jobbat! Själv satsar jag på att arbetet inskickat minst en dag innan, får se hur d går med den planen...:)
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-10 07:44:03 följande:
    giftgrodan skrev 2012-01-10 03:59:54 följande:
    men jag har varit på 1 dejt på 10 år, så jag slår dig...
    Okej, okej, jag ger mig, ni vinner! Fan, aldrig får man vara bäst på nåt.. Tyst Tungan ute
    Vågar jag ens berätta hur många dejter jag vart på?Obestämd jag kan inte ens hålla räkningen längre....
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-10 10:50:04 följande:
    Helst inte? Låt mig leva i min lilla illusion här Tungan ute Och du.. grattis! Många dejter är bra Skrattande
    Hmm, på vilket sätt är det bra med många dejter? 
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-10 10:51:23 följande:
    haha så säger jag varje gång ;) jag har två lägen antingen kommer jag i ett flow tentan färdig på en dag, eller så blir det panikskrivning halva natten. 

brukar nästan alltid bli panikskrivning, vad läser du för roligt då? 
    Känner igen det där med att panikskriva... Men detta arbetet har jag tagit lite på om på känns rätt gött! Nu läser jag konflikthantering, riktigt intressantGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!