• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2012-01-11 15:03:40 följande:
    Jag jobbar på operation disk i huvudet fortfarande. Går saaaaakta. Funderar seriöst på att kanske köpa en diskmaskin igen, ändå. Fats den här gången inte sälja den ouppackad "för att jag tycker dte är så skoj att handdiska"
    Jag hade aldrig klarat mig utan diskmaskin... klarar mig knappt med ju;)
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-11 15:23:05 följande:
    Eller så skaffar dig en sambo =) finns många fördelar med samboskap du vet.... Solig En storstädning tar 3 tim utan sambo och en med en sambo ^^
    Aha, så det är därför man ska skaffa sig en samboFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-11 19:18:29 följande:
    Någon som är med på en promenad till pizzerian? Orka laga mat idag.. :-P
    Själv har jag varit hemma hos mamma och fått middagGlad
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-11 21:16:40 följande:
    heeeje nu blir det varm chocklad och grädde samt att kura ner sig och läsa boken konsten att läsa tankar......

Tjejkompisen sa att om jag skall ge mig ut i dejtingträsket  med alla grodor som simmar där behöver jag nog lite kött på låren...

Skall bli kul och se vad boken handlar om skratt ;) tur jag har sympatiska vänner iaf *skratt* 
    en av nackdelarna med att plugga för min del är att eftersom jag läser en massa kurslitteratur så orkar jag knappt läsa romaner längre.... o jag som älskar att läsa!
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-11 22:57:40 följande:
    Kanske funkar om du prioriterar plugga fm em och sedan läser romaner på kvällen?
    rent praktiskt skulle det fungera men efter en hel dags pluggande är jag mest bara inte sugen på att öppna en bok alls.. Men jag har börjat på en ny bok idag:) Det bästa av två världar. Och efter imorgon är jag både skol o jobbledig i flera dagar så då ska de läsas romaner så det står härliga tillGlad
  • takida
    starchild81 skrev 2012-01-11 23:00:05 följande:
    Men sedan måste du ju behålla kvinnan. En kvinna är som en fjäril, om du håller henne för hårt krossar du henne om du håller henne för lätt flyger hon iväg.Kyss
  • takida
    Smecker skrev 2012-01-11 22:56:21 följande:
    Ja det måste märkas, jag är ju så smidig, smooth och glider fram i dejtingdjungeln.. *slipar macheten och apterar sprängladdningarna*
    du smidig? Tungan ute
  • takida

Nu har jag skickat in mitt arbete, en hel dag innan deadlineGlad
    Fy fan va jag e braCool

• takida
    Laurora skrev 2012-01-12 20:57:46 följande:
    Glad vilken diciplin du har!! Jag är så avis, jag ligger fasen alltid efter
    att jag skulle ha diciplin ligger långt från verkligheten kan jag lova....
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!